Onzeker!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jeecee, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeecee

Jeecee Lid

15 mrt 2015
    14
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo :)

Omdat ik nogal "nieuw" ben m.b.t. zwangerschap e.d. heb ik een vraag over mijn situatie,

Ik ben begin februari gestopt met de pil, na 20 jaar. ( Marvelon)
    Sinds 2 maart ben ik dagelijks misselijk en is mijn eetlust afgenomen. ik voelde mij "anders", ondanks dat mijn NOD pas op 10 maart was. ik heb op 7 maart daarom al een test gedaan ( Clear blue digital) en ja hoor: zwanger, 1-2 weken!

Nu ben ik inmiddels bijna een week over tijd en heb ik in de tussenliggende periode meerdere testen gedaan. ( diverse merken, ochtendurine) maar tot op heden heb ik na die ene positieve test alleen maar negatief resultaat. Tussentijds geen enkele keer bloedverlies gehad.
    De misselijkheid is er nog, nu vooral na het eten. Daarnaast heb ik soms last van een "stijve" onderbuik. wat steekjes hier en daar en lichte menstruatiepijn.
    Morgen ga ik bloed laten prikken.

Mijn vraag is: (her-) kent iemand deze situatie? Hoe was het verloop?

Bedankt voor de reacties! Ik hoop echt iets te horen. Deze situatie vind ik zo vreemd.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi JeeCee,

heb je al een uitslag van je bloedonderzoek? Op zich een beetje vreemd dat je nu helemaal niet meer positief test. Ik denk aan 2 opties: of je vroege positieve test was vals-positief, of je hebt een vroege miskraam en zult binnenkort gaan vloeien. Of wellicht is je hele cyclus in de war en is je NOD later dan je verwacht. Ik ben benieuwd wat je bloedonderzoek aangeeft.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina