Hallo, Ik ben nieuw op deze pagina. Ben als Nederlandse woonachtend in het buitenland. Ik ben 16 weken zwanger. Nu zijn hier de medische voorzieningen niet zo om over naar huis te schrijven. Zo ook mijn gynaecoloog. Vandaag had ik controle en zoals elke keer moet ik alles weer van voor af aan uitleggen. Even daarna is ze het dan al meteen weer vergeten. Zo ook wat voor testen ik heb gehad of hoe dan ook. Ze kon ook niet echt wat uit de echo wijs worden. Maar toch het hartje gehoord. Voor een betere controle moeten we naar de hoofdstad, maar hier willen ze pas na 20 weken ontvangen Ze zat steeds wil je een jongen of een meisje. Ik zei als het maar gezond is. Maar ze bleef maar door drammen en probeerde te achterhalen als mijn baby een jongen of een meisje is. De ene seconde was het een jochie en vanuit een andere positie opeens een meisje. Ik was er een beetje van ontregeld en heb maar gevraagd alsof ze er mee op wou houden. Ja de placenta ligt ervoor ik zie t niet. Nou doordat zij zo raar deed zit ik opeens ook mee te doen. Ik ben helemaal uit mijn doen. Geeft ze me ook nog een echofoto mee met de beentjes. Ze zei stuur maar op naar Nederland daar zullen ze je het meteen zeggen.. Nou kan iemand mij voort helpen aub.
Hoi Duygu, dat is ook verwarrend voor je zeg. Klinkt niet als een gyn met goede echo kwaliteiten.... Is ook wel aan het plaatje te zien trouwens; je kunt op deze foto niet goed het geslacht halen. Het is niet helemaal het juiste vlak en het is te ver in de diepte. Ik zie niets tussen de beentjes hangen, maar ik durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken. Groetjes Brigitte