Ik lijk wat te zien op mn test.....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mxm, Mar 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mxm

mxm Niet meer actief

Zien jullie wat ik zie? Vorige week dinsdag had ik bruinverlies, wel op mijn NOD. Kan mijn test wel?

Attached Files:

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Ik zie ook wel wat als ik heel goed tuur maar als vorige week je nod was, is deze veel te licht vrees ik.

3. Tacita

Tacita Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    1,365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben het met Kat eens, als vorige week je NOD al was kun je nu niet zo licht testen. Een wat latere innesteling gebeurt wel, maar dit verschil zou dan om veel meer dagen gaan.
    Weet je zeker wanneer je eisprong geweest is en daarmee wanneer je NOD vast stond?

4. mxm

mxm Niet meer actief

Ik weet niet zeker wanneer mijn eisprong was.. Wel las ik van andere meiden hier, dat zij 11 februari voor het laatst ongesteld waren, en dat ongeveer nu hun NOD zou moeten zijn. Maar dat klopt toch ook niet? Ik was namelijk 10 Februari voor het laatst ongesteld..

5. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Je moet je vooral focussen op je eigen cyclussen en niet afgaan op die van andere meiden :) Niet elke cyclus is standaard 28 of 30 of 25 dagen. Ik vermoed dat jou cyclus van slag is. Hoe dan ook blijft het afwachten. Of ik zou een ander merk van ZS-testen proberen en zien wat daarvan de uitkomst is. Want heb de indruk dat de test van vorige week dezelfde is dan die van vandaag en dan zou het een indroger kunnen zijn.

Share This Page