Beste verloskundige, Ik ben 9 weken geleden bevallen. Nu heb ik sinds 3 dagen dat ik na het plassen lichtroze soms en beetje licht rood afveeg. Maar in mijn inlegkruisje zit nauwelijks iets. Soms is het ook helemaal niets als ik afveeg. Mijn buik voelt soms een beetje krampachtig aan maar ook niet heel erg. Is dit mijn menstruatie die niet door zet of kan het iets anders zijn? Vind het een beetje raar.. Of kan ik ook extreem licht ongesteld zijn? Als het niet echt doorzet hoelang kan het dan duren VOO ik echt ongesteld wordt? Groetjes
Goedemiddag, het kan zijn dat dit een lichte menstruatie is. Geef je borstvoeding? Want dan zie je dit wel vaker. Het kan ook zijn, dat dit doorzet en je goed ongesteld wordt. Helaas kan ik niet vertellen, wanneer dat zal zijn. Het is niet iets, waar je ongerust over hoeft te zijn. Succes! Groetjes Monique
Inmiddels zitten we nu al op dag 9 en het is nog steeds hetzelfde... Een tijd helemaal niets en dan weer bij het afgeven een klein beetje doorzichtig rood. Ik denk dat als ik de hele hetzelfde inlegkruisje zou dragen er amper iets in zou zitten... Heb wel vage krampen linksonderin mijn buik en in mijn rug een zeurderig gevoel. Begin me nu wel wat zorgen te maken over wat dit is??? Of is dit echt normaal en moet ik me niet druk maken?