Kom ik het er hier nog even uitschreeuwen. Zie mijn test van vanmorgen, aaaah! Bewust alleenstaand, in april de stap gezet om er met behulp van een donor en zelfinseminatie voor te gaan. Eerste ronde zou in juni zijn, maar toch besloten mijn vruchtbare periode in mei mee te nemen, je weet maar nooit... Had nergens op gerekend. De kans dat het in de eerste ronde raak is, is al niet groot. Met zelfinseminatie heb je zelfs iedere maand maar een kans van 10% dat het raak is. Hoe we het hebben geflikt weet ik niet... Maar het is hartstikke raak! Ik ben er een beetje ondersteboven van, had al nieuwe ovulatietesten in huis gehaald voor volgende maand omdat ik er rekening mee hield dat het niet in één keer raak zou zijn. Weet niet wat me overkomt... Maar zó blij!
Juist als je het niet verwacht dan komt het hadden wij ook! (ronde 2 ) maar you are very lucky! Met 10 % kans per maand! GEFELICITEERD! Onwijs leuk! En heel sterk van jou dat je het alleen doet! Op naar de eerste echo! Spannend!
hoi hoi gefeliciteerd!!!!!!!! ik ben er ook alleen voor gegaan, alleen heb ik het via een kliniek gedaan met behulp van iui groetjes izzy