Hallo allemaal, ik lees al een tijdje alle verhalen mee van mensen. Maar heb nu toch iets wat ik kwijt wil. We lopen nu een half jaar in het ziekenhuis omdat zwanger worden niet wou. We zijn in februari toch spontaan zwanger geworden, helaas uitgelopen op een miskraam in mei, met ongeveer 13 week. Nu ongesteld geweest weer en ovulatie gevoeld op 24 juni. Daarna had ik direct weer krampen in mijn buik, net als bij de eerste zwangerschap die fout liep. Ik heb afgelopen donderdag (2 juli, erg vroeg) een early test gedaan, deze had een heel licht streepje. 4 en 6 juli een kruidvat test gedaan en beide niks te zien. Van welke uitslag moet ik uitgaan? Vorige keer op de dag zelf met een kv test direct positief. Liefs
hm Lastig. Ik zou van geen van beide uitgaan. Anders nog 2 dagen wachten en dan weer testen. Of toch nog een early test doen? succes ik hoop op toch een mooie streep
De test ligt nu 20 min en ik zie een heeeeeeeeel licht streepje, die ik 2 dagen geleden echt niet zag. Wachten is heel moeilijk voor mij... hihi We zijn bijna 2 jaar bezig nu.
Ja wachten is heel moeilijk en al helemaal als het al zo lang duurt inderdaad! Maar helaas mag je die test niet positief rekenen na 20 min. Het zou natuurlijk alsnog kunnen dat je zwanger bent en dat de test er langer over moet doen maar deze zou ik persoonlijk niet rekenen als positief en ik zou dus alsnog over aantal dagen weer testen, hoe moeilijk het wachten ook is.
Allereerst, wat verdrietig van je miskraam.Welke datum heeft het ziekenhuis aangegeven dat je mag testen? Die dag zou ik aanhouden. Een kv test geeft de laatste tijd wel vaker indroogstreepjes heb ik gelezen. Als de test na 10 minuten wordt afgelezen is het niet meer betrouwbaar. Hoop dat je een deze dagen een duidelijk positieve test hebt.
Krampjes horen ook bij een gezonde zs, dus dat zegt niks over of het fout of goed gaat. Hopelijk snel duidelijkheid! Sterkte want na een mk ben je nog meer bang
Helaas vanochtend precies op dag 28 ongesteld geworden... Toch vreemd dat ik lichte streepjes heb gezien Ziekenhuis heeft verder niks over het testen gezegd
De ongesteldheid heeft maar 2 dagen geduurd, terwijl het normaal veel langer is, vind het allemaal nogal vreemd... Nog steeds rare krampen....
je kan voor de zekerheid nog een keer testen, sommige vrouwen hebben een wat ruimere innestelingsbloeding, al komt dat niet zo vaak voor... Hoop t voor je!