Ik had vorige week mijn nod. Ik heb drie dagen voor nod positief getest, en mijn testen werden alsmaar duidelijker. Ik heb in december een vroege miskraam met 4.6 weken gehad. Dus ik wad erg onzeker en bang dat het weer mis zou gaan. En je raad het al, ik begon bloed te verliezen met 4.6 weken. Het is nu nog steeds niet over. Het is alleen met wc bezoek met afvegen. Smorgens is het beetje rood en met de loop van de dag word het bruiner. Ik heb zaterdagavond een test gedaan . En die is knalpositief. En ik wou weten wat de testen gisteren en vandaag deden. Nou ze worden lichter. Zelf de clearbleu die afgelopen donderdag op 2-3 weken stond. Stond vanmorgen op 1-2 weken. Ik ben erg geschrokken hierdoor Ik had afgelopen zaterdag al contact met de verloskundige gehad, en mag 25 augustus voor een echo. Nu had ik haar vanmorgen ook gebeld. En ik mocht van haat komen , om enen echo te maken om te zien of er al wat gaande is. Of dat mijn baarmoeder leeg is. Nu heb ik de echo gehad. En zie zien een klein zwart vlekje. Ik ben nog niet veel wijzer geworden. Maar nu hoopt ze dat dat vlekje nog gaat groeien. Er zit dus wel iets. Want mijn baarmoeder is niet leeg. Ik ben helemaal onzeker en ow wat worden dat lange 2 weken. En die testen daar snap ik helemaal niks van Heb overigens geen buikpijn. Nou een heel verhaal. Wou het toch even kwijt, en Mischien kunnen jullie meedenken met mijn situatie. Liefs
Ha meid, wat ellendig zeg. Ik kan je niet echt advies geven, wat zei de verloskundige verder?? Ik heb week 6 tm 12 ook regelmatig bloedverlies gehad, inderdaad met afvegen en iets in mn inlegkruisje maar niet veel. Inmiddels ben ik 20 weken zwanger dus ik ga duimen dat t bij jou ook zo gaat!! Testen heb ik niet gedaan toen trouwens, dus ik kan je daar geen ervaring over geven Hou je sterk, ik duim voor je!
He wat ellendig . Ik kan je helaas niet veel moed inpraten. Lichter wordende testen in combinatie met bloedverlies betekende voor ons niks goeds helaas. Ik hoop heel erg dat dit voor jou anders is, ik ga hard voor je duimen. Sterkte.
Lieve TS, als de digitale terugloopt van 2-3 naar 1-2 en je testen worden lichter, dan mag je er helaas vanuit gaan dat het deze keer ook weer mis is gegaan. Heel veel sterkte!
Ook ik vrees het ergste voor je. Ik denk dat je uit moet gaan van een miskraam, al hoop ik het natuurlijk niet voor je! Heel veel sterkte!!