Hoi meiden, ik wil het even kwijt. Ik ben op dit moment 5 weken en 5 dagen zwanger, maar ik voel me helemaal niet zwanger! Heb geen symptomen helemaal niks. Op dit moment zit ik wel met een verkoudheid en gigantische hoest buien. Hoest mijn longen zowat mijn lijf uit! Dit geeft ook geen gerust gevoel. Ik weet dat hoesten geen kwaad kan (heb natuurlijk al gegoogled) maar toch blijf ik het eng vinden. Want mijn buik voelt ook helemaal beurs aan door al het hoesten. En als ik nu hoest doet het ook zeer. Mijn eerste echo is pas op 16 september dus dat duurt nog wel even Doordat ik geen symptomen heb en me kapot hoest wordt ik wel heel onzeker of het wel goed zit. Het blijft ook maar in mijn hoofd rond spoken. Ik hoop zo dat het allemaal goed zit, ik heb liever dat ik iets aan symptomen heb dan deze onzekerheid! Ben zelfs bijna geneigd om weer een test te gaan doen, maarja daar schiet ik ook niks mee op
Erg he die onzekerheid. Kwaaltjes kunnen ineens beginnen. Ik voelde ook niets maar vanaf zes weken.... pfff. Niet te zuinig.
Ben nu snotverkouden en hoesten. Blegh. Bij mijn eerste zwangerschap zou ik het ook eng gevonden hebben maar nu... heb bij deze in het begin griep gehad en alles ging goed. Ook had ik een baby van 5,5 maanden oud in het prille begin die ik de hele dag tillen moest, neerleggen. Druk dus. En er is niks gebeurd. Kwaaltjes begonnen bij mij altijd vanaf 6 weken. Maar hoeft niet natuurlijk. In het begin is het gewoon bal. Je voelt niks en het enige wat je hebt is die test. Het gevoel dat je echt zwanger bent kwam bij mij altijd pas als de buik ging groeien en ik de baby voelde 16-20 weken... daarvoor had ik alleen echo's als bewijs en misselijkheid/vermoeidheid.
Oh verschrikkelijk is dit hè? Ik zou zo graag nu al kijken wat er gebeurt daar binnen maar we kunnen alleen maar wachten. Het is nog zo onwerkelijk allemaal...
Niet te druk maken Of je wel of geen kwaaltjes hebt zegt (helaas) helemaal niks. Bij mij begonnen de kwaaltjes pas rond de 7/8 weken. Ik was toen suuuuper moe en had enorm pijnlijke borsten. Als ik mn bh uit deed Vanaf 9wk tot 16wk ongeveer misselijk geweest. Dus hoe moeilijk het ook is, probeer er echt van te genieten dat je (nog) nergens last van hebt. Want dat is ook écht geen pretje.