Hé meiden! Ik heb zo gekke cylcus deze maand! Zit inmiddels op dag 58 en ik heb precies 3 weken geleden een druppel bruin gehad gepaard met steken en savonds migraine. Precies een week later weer een soort steken/"kriebels" en de dag daarna weer een drup bruin. Nu dacht ik vandaag (weer precies een week later) nou ik word ongesteld, maar het bleef weer maar bij 1 druppel lichtbruin..?!? Het is gemengd met heel veel slijm.. Ik ben constant "nat" van onderen? BMM voelt hard aan. Iemand die een ervaring met me wil delen? Alvast bedankt! Liefs! Ps. Heb donderdag ochtend nog negatief getest
Nee ik herken t niet meid. Alleen de steekjes maar zonder druppel bloed. Wel veel slijm en ik bleek toen zwanger. Succes en hopelijk snel een posi test
Hé mango, wat leuk dat jij reageert! En wat ontzettend fijn dat je nu al 14 weken bent, wat gaat de tijd toch snel.. Ik weet het nog ja van de vorige ronde toen jij ook zo lange cyclus had! Nou heb hem nu dus alweer he; om moe van te worden! Hoe voel je je? En wanneer had jij positief getest? Had je ook daarvoor een negatieve test?
Ja de tijd gaat echt super snel! Ja echt vervelend dat je weer zo een lange cyclus hebt zeg! Het brengt zoveel onzekerheid en onduidelijkheid. Ik hoop dus ook dat je posi test of snel ongesteld word! Ik had op dag 59 posi getest. Maaaar dat was de dag nadat ik terugkwam van vakantie. 16-7 (de dag voor vakantie) nog nega getest, op vakantie niet getest en toen bij terugkomst (6-8) posi getest. Wel super licht. Als ik terugreken was het de 6de precies 2 weken na eisprong blijkbaar Verder voel ik me wel goed nu. Had weer erge last van misselijkheid en braken. En sinds week 7 lage rugpijn en bekkenpijn waarvoor ik bij de fysio loop (dat helpt). Verder kijk ik iedere dag in de spiegel of ik al groei Ik hoop zo voor je dat je snel zwanger bent!
Oooh wat fijn meid!! Ik ben zo blij voor je en ik kan niet wachten tot het bij ons raak is! Jaa maar ik voel me totaal niet zwanger hoor dus weet wel zeker dat het deze maand niet raak is! Ohjee dat is wat minder, maar je neemt het vast voor lief haha! Ben blij dat de fysio helpt! Heeeel veel geluk en geniet van je zwangerschap ❤
Ik had alleen steekjes, slijm en ietwat gevoelige tepels. Dus ik had ook niet verwacht zwanger te zijn! Hou je me op de hoogte?
Heb je al een eisprong bemerkt? Want het zou makkelijk kunnen dat ie deze ronde erg verlaat is. Je lichaam heeft dan bijvoorbeeld al wel eea in orde gebracht tav baarmoeder wand slijm waardoor je meer afscheiding kunt hebben. Ook in je vruchtbare dagen kun je meer afscheiding hebben. Steekjes die je voelt kunnen weer het groeien vx follikels zijn... Zou als ik jou was eens navragen bij je ha. Ik heb zelf ook lange cycli, dat bleek PCOS te zijn. Succes!
Dankjewel voor je reactie! Ja dat dacht ik dus zelf ook idd. Maar m'n bmm is gewoon hard.. nouja we hebben afgesproken dat we volgende maand weer heen gaan, dan zijn we een jaar bezig! Liefs