Ik ben wel vrij zeker maar omdat ik wisselende symptomen heb zou ik graag meer bevestiging willen Zijn deze testen donker genoeg voor 12 dpo en 13 dpo? Ik heb hier namelijk totaal geen ervaring mee en vind de controlestreepjes zoveel donkerder. Heb ook maar een digitale gedaan, heeft die een hogere HCG grens?
Prima toch? Je ziet de test al mooi oplopen in die ene dag. En de cb geeft zwanger aan, dus mijns inziens mooi! Gefeliciteerd!
Volgends mij niet.. Uiteindelijk worden ze vanzelf donker de ene heeft meer hcg dan de andere is per persoon verschillend ! Gefeliciteerd !!
Mijn innesteling was niet later dan gemiddeld, maar ik test gewoon niet zo donker op 12 DPO, echt een licht streepje maar. Hij hoeft zeker niet even donker te zijn als het controlestreepje hoor, dat heb ik überhaupt zelfs nooit gehad.
Gefeliciteerd! Ik vind ze er netjes uitzien hoor! Hier mijn rijtje. 10-9 waar het rijtje begint was voor mij 12 dpo. 12-09 was mijn nod.
Gefeliciteerd! Ziet er goed uit hoor. Zie hierbij mijn testjes, ongeveer tzelfde als bij jou. Bij m'n dochter was het precies zo. Mijn zoontje testte ik pas met 5 weken (was ons cadeautje).