En Jajo, wat staat erop? Ik ben ook benieuwd! Wanneer is je NOD eigenlijk? Kun je niet beter na NOD testen?
😁 he wat blijft het toch spannend! Maar lijk toch echt zwanger! Net de testjes gedaan en denk dat ik het toch echt moet geloven. Vandaag en gister wel wat ongesteldheidskrampjes, maar geloof dat dat er bij hoort??
Dit is van 9-12 dpo. Lijkt goed op te lopen, maar merk dat ik zo onzeker ben. Moet het nu maar proberen los te laten en er van te gaan genieten.
Gefeliciteerd! Probeer er van te genieten, ook al is het moeilijk. die onzekerheid hoort er zeker bij, net als die krampen. Onzekerheid blijft tot de baby veilig op je buik ligt, al is het in het 1e trimester wel het ergst. Geniet ervan! Het is zo mooi!
Gefeliciteerd! Probeer te genieten nu. Maar ik ken de testdrang ook. Ik zit nu op 4dagen voor nod. Gisteren ook al een testje gedaan en vanmorgen weer. Vraag me ook af wanneer ik best digitale doe
Dit zijn mijn testen. Rechts van vandaag Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ziet er al netjes uit! Ik denk dat je hem al wel kan doen. Anders koop je hem vandaag en doe je hem Morgen met je eerste ochtend urine.
Ja Aleeyah! Stom he, want de streepjes zijn zo duidelijk, maar op de een of andere manier geeft de tekst me meer rust.