Hoi meiden, Gisteren heb ik een derde zwangerschapstest gedaan (stom stom stom), en nu maak ik me zorgen dat hij niet genoeg op is gelopen. Hij verscheen wel veel eerder dan de andere twee.. De eerste test is vorige week zaterdag, de tweede afgelopen maandag en de laatste dus vrijdag. Wat vinden jullie? Ze zijn alle drie met ochtendurine gedaan. Ik moet wel zeggen dat ik overdag best veel drink (thee ), zou dat misschien effect hebben?
Ik had een onregelmatige cyclus, maar de eerste is op 10 of 12 dpo, de tweede op 14 of 16 en de derde op 18 of 20 dpo.
Ik zelf heb nooit knaltesten gehad. Bij dochter had ik pas een week na mijn nod een testje wat op jou laatste test lijkt. Werd er ook erg zenuwachtig van aangezien ik 2 miskramen daarvoor had maar het is helemaal goed gekomen! Ik zeg gefeliciteerd
Ze zijn mooi opgelopen en een streep is een streep. Gefeliciteerd dus! Wel vind ik het streepje wat licht voor 5 week zwangerschap, maar dat hoeft gewoon helemaal niets te betekenen.
Ze lopen op maar ik zou er niet gerust op zijn. Bij mij lopen ze zo op met 1 dag ertussen, niet met 5.
Ik had ook geen knaltesten! Heb toen een test gekocht waar je eerder mee kan testen en ook die knalde niet. Maar ik heb nu toch echt een lief meisje naast me liggen. Ik zeg gefeliciteerd!!!
Bedankt voor jullie reacties! In het echt is de streep gelukkig rozer en duidelijker dan op de foto, maar hoe dan ook is de toename niet spectaculair. Ik was een slow riser in temperatuur (dus blijkbaar een langzaam stijgend progesteron), en misschien ook een slow riser in hcg? Hoe dan ook: misschien gaat het mis, misschien niet, ik zal af moeten wachten. Ik kan er toch niks aan doen.. Hopelijk hoor ik bij die zwangeren die nooit een knaltest hebben en toch een gezond kindje krijgen!
Heb je vanochtend nog een keer getest? Rustig afwachten is makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel een goed instelling van je! Ben benieuwd...
Je test lijkt wel opgelopen, maar snap je onzekerheid want het streepje is wel licht voor 5 weken... Maar er zijn meer meiden die niet knal positief testen. Heb je vandaag nog weer getest?