Onzeker

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Franboosje, Jun 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Franboosje

Dec 13, 2011
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, kennen jullie dat, je weet dat je net zwanger bent (van de 1e ) maar je voelt je zog zo onzeker, elke keer de neiging om te testen, jezelf afvragen of alles wel goed is met het vruchtje, bang dat het mis is of mis gaat omdat je stomweg geen bevestiging hebt of dat alles goed is, bang zijn voor een bbz, ik ben nu 5+4 week en de 20e eerste echo, zwanger door middel van iui, eerste ronde meteen raak. Nu voel ik elke keer steekjes links (lijkt waar de eierstok zit) ik herken deze krampjes, want dit voelde ik ook toen ik aan de Clomid zat en pregnyl gespoten had. Maak me zorgen.. Hoe gaan jullie om met deze onzekerheden?

2. Juneau

Juneau Bekend lid

Jan 18, 2016
    608
    0
    16
    Ik had precies hetzelfde en toen ik deze vraag stelde aan anderen werd mij ook verteld dat zij het hadden.. Is denk ik dus volkomen normaal en herkenbaar voor elke zwangere. Het is ook logisch, want het is nog zo pril, er kan van alles misgaan dus bij elk klein dingetje gaat er een doemscenario door je hoofd heen..

Zo ging ik ontzettend vaak testen en toen een test lichter uitkwam, was ik er van overtuigd dat het mis was.. Ook toen ik dacht ineens minder kwaaltjes te hebben dacht ik dat het niet goed zat. Dus ja, ik heb ook de nodige stress ervaren in het begin.:)

Wat ik je aanraad is om te genieten van het feit dat je zwanger bent en in je hoofd te houden dat je het niet in de hand hebt. Verder kan je er niet echt iets aan doen denk ik.. Die onzekerheid zal er altijd wel in blijven vermoed ik.

3. UmmK

UmmK Bekend lid

May 9, 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ik was een enorme stresskip. Ik had misschien wel 20 testjes gedaan, moest perse elke dag fruit eten, gooide m'n hele voedingspatroon om haha. En idd er was 1 lichter testje (geloof met 6/7 weken) was helemaal overtuigd dat het fout was.
    Die onzekerheid is bij mij wel een beetje gebleven totdat ik de angelsound had en daarna totdat ik hem voelde. Ondanks dat allemaal, probeer toch een beetje te genieten en gefeliciteerd !!

Share This Page