Hallo dames, Vandaag zit ik op 16 dpo. Vanaf 8 dpo had ik prachtige oplopende testen en op 14 dpo een CB met 1-2 weken zwanger. Na 19 maanden ben ik dolblij, maar ook enorm onzeker. Mijn testen vanaf 14 dpo lopen namelijk niet meer op. Ze blijven even donker. Ik weet dat het mooie duidelijke testen zijn, maar toch had ik verwacht dat ze zouden oplopen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn urine op 14 dpo echt heel donker was en vanmorgen een stuk lichter ( ik slaap super slecht dus ben vannacht al een paar keer naar de wc geweest). Zou dat het niet meer oplopen kunnen verklaren? Voel me verder wel echt zwanger. Bovenste is van vandaag, onderste van dinsdag.
Oja de test van vandaag heeft een rafelig/streperig streepje, en de andere zijn mooi egaal. Misschien maakt dat ook verschil
Niet druk maken, hoor! Op een gegeven moment kunnen ze gewoon niet donkerder hea Lekker stoppen met testen!
Ik merkte wel dat ze als ze eenmaal donker waren minder snel diep kleurden. In het begin zie je het verschil duidelijker. Ik zie idd op de foto's ook weinig verschil. Maar dat had ik zelf ook en heb daar nog een topic over geopend volgens mij. En ben gelukkig nog steeds zwanger. Echt een stomme reactie; maar het is afwachten. Probeer niet elke dag te testen (moet je mij horen )
Niet te onzeker zijn, zijn prachtige testen! Bij sommige mensen worden ze niet donkerder. Gefeliciteerd!
Thanks meiden!!! Dat stelt gerust! Vakantieganger 'fijn' dat jij dezelfde ervaring hebt. Ik ga ptoberen niet meer te testen. Maar ....ik ben bang dat dat niet lukt. Zal er wel proberen 1 of 2 dagen tussen te laten.
Prachtige testen meis! Bij mijn zwangerschappen zagen ze er ook zo uit en werd de test streep ook niet meer donkerder.
Mooie testen hoor! Maak je niet te druk is alleen maar stress die je niet nodig heb. Bij mij zijn te testen trouwens nooit zo donker geweest als bij jou en ben toch echt behoorlijk zwanger. Het is trouwens ook zo dat je hcg op een gegeven moment zo hoog is dat de testen gewoon niet meer toelaten, ga lekker genieten van je mooie testen en op naar je eerste echo. Succes!!
🎶🎵 Don't worrie, be happy..🎶🎵 Prachtige testen! Gefeliciteerd! In mijn ogen zijn dit absolute knallers. BAM😀
Mooie duidelijke testen hoor! Ik snap je onzekerheid maar proberen niet te doen. Je bent hartstikke zwanger gefeliciteerd!
Dank dames. Ik voel me ook echt zwanger dus vooralsnog vertrouw ik daar op. Bedankt voor jullie geruststellende berichtjes!
Oh meid, wat zie ik nou! Wauw! Super gefeliciteerd, is je zeker gegund na al die tijd en al dat bruin ! Je testen zien er prachtig uit...ik duim mee dat dit een plakkertje is
Dank allemaal!! Dame82: ik geloof er stellig in dat ik zonder utro niet zo ver was gekomen! Nu jij nog, succes met het pittige traject. Hopelijk wacht er snel een wonder op jullie!
Gefeliciteerd je hebt mooie testen hoor. Probeer er van te genieten en het testen even los te laten. En ja ik met mijn testdrang weet hoe lastig dat is. Maar op een gegeven moment is je HCG te hoog. Heb met 9 week nog eens getest omdat ik het ook nog steeds niet kon geloven maar ooooo wat was dat dom van mij in plaats van een knal test kreeg ik een licht streepje denk dat je mijn reactie wel kunt raden.