Onzeker

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jozefien85, Sep 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hallo dames,

Vandaag zit ik op 16 dpo. Vanaf 8 dpo had ik prachtige oplopende testen en op 14 dpo een CB met 1-2 weken zwanger. Na 19 maanden ben ik dolblij, maar ook enorm onzeker. Mijn testen vanaf 14 dpo lopen namelijk niet meer op. Ze blijven even donker. Ik weet dat het mooie duidelijke testen zijn, maar toch had ik verwacht dat ze zouden oplopen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn urine op 14 dpo echt heel donker was en vanmorgen een stuk lichter ( ik slaap super slecht dus ben vannacht al een paar keer naar de wc geweest). Zou dat het niet meer oplopen kunnen verklaren? Voel me verder wel echt zwanger.
    Bovenste is van vandaag, onderste van dinsdag.

Attached Files:

2. Jozefien85

Oja de test van vandaag heeft een rafelig/streperig streepje, en de andere zijn mooi egaal. Misschien maakt dat ook verschil

3. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Niet druk maken, hoor! Op een gegeven moment kunnen ze gewoon niet donkerder hea ;) Lekker stoppen met testen!

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Hcg verdubbeld per 48-72 uur, niet onzeker zijn!:)

5. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

Jan 4, 2016
    1,007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik merkte wel dat ze als ze eenmaal donker waren minder snel diep kleurden. In het begin zie je het verschil duidelijker. Ik zie idd op de foto's ook weinig verschil. Maar dat had ik zelf ook en heb daar nog een topic over geopend volgens mij. En ben gelukkig nog steeds zwanger. Echt een stomme reactie; maar het is afwachten. Probeer niet elke dag te testen (moet je mij horen ;))

6. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Niet te onzeker zijn, zijn prachtige testen! Bij sommige mensen worden ze niet donkerder. Gefeliciteerd!

7. Jozefien85

Thanks meiden!!! Dat stelt gerust!

Vakantieganger 'fijn' dat jij dezelfde ervaring hebt. Ik ga ptoberen niet meer te testen. Maar ....ik ben bang dat dat niet lukt. Zal er wel proberen 1 of 2 dagen tussen te laten.

8. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Prachtige testen meis! Bij mijn zwangerschappen zagen ze er ook zo uit en werd de test streep ook niet meer donkerder.

9. Nerotje

Nerotje Actief lid

Oct 20, 2015
    193
    37
    28
    Mooie testen hoor! Maak je niet te druk is alleen maar stress die je niet nodig heb.
    Bij mij zijn te testen trouwens nooit zo donker geweest als bij jou en ben toch echt behoorlijk zwanger.
    Het is trouwens ook zo dat je hcg op een gegeven moment zo hoog is dat de testen gewoon niet meer toelaten, ga lekker genieten van je mooie testen en op naar je eerste echo.
    Succes!!

10. Jozefien85

Ik durf het na al die tijd gewoon nog niet te geloven!

11. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    🎶🎵 Don't worrie, be happy..🎶🎵
    Prachtige testen! Gefeliciteerd! In mijn ogen zijn dit absolute knallers. BAM😀

12. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Volledig begrijpelijk!
    Hopelijk snel een mooie echo en dan proberen te genieten!

13. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Mooie duidelijke testen hoor! Ik snap je onzekerheid maar proberen niet te doen. Je bent hartstikke zwanger :D gefeliciteerd!

14. Jozefien85

Dank dames. Ik voel me ook echt zwanger dus vooralsnog vertrouw ik daar op. Bedankt voor jullie geruststellende berichtjes!

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    't Is je écht gegund en ze zien er prachtig uit! :)

16. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

Feb 19, 2015
    2,068
    39
    48
    Je bent gewoon hartstikke zwanger. Gefeliciteerd! Geniet er van.. het is je gegund

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Oh meid, wat zie ik nou! Wauw! Super gefeliciteerd, is je zeker gegund na al die tijd en al dat bruin ;) ! Je testen zien er prachtig uit...ik duim mee dat dit een plakkertje is :)

18. Jozefien85

Dank allemaal!!

Dame82: ik geloof er stellig in dat ik zonder utro niet zo ver was gekomen! Nu jij nog, succes met het pittige traject. Hopelijk wacht er snel een wonder op jullie!

19. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

Jan 26, 2016
    1,454
    90
    48
    Female
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Gefeliciteerd je hebt mooie testen hoor. Probeer er van te genieten en het testen even los te laten. En ja ik met mijn testdrang weet hoe lastig dat is. Maar op een gegeven moment is je HCG te hoog. Heb met 9 week nog eens getest omdat ik het ook nog steeds niet kon geloven maar ooooo wat was dat dom van mij in plaats van een knal test kreeg ik een licht streepje denk dat je mijn reactie wel kunt raden.

20. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Volgens mij heb ik ze hier op het forum nog niet heel veel duidelijker gezien :) gefeliciteerd!

Share This Page