Hoi meiden waarschijnlijk zal ik de enige niet zijn maar wat kun je onzeker zijn zo in het begin van een zwangerschap. Ik ben nu 4 weken en een paar dagen zwanger en had al voor ik het wist wat gevoelige borsten , tot gisteren en nu nauwlijks meer. Het nam wel vaker wat af maar nu voelen ze gewoon bijna normaal. Had vanacht bij het plassen ook een rood klein draadje bloed in afscheiding zitten en bij de 2e keer plassen was de afscheiding roze. Nu net bij het plassen niks gezien. Verder geen krampen of dergelijke. Heb gister wel een keer of 9 achter elkaar geniest, kan het daar door komen?? Door die druk??? Meerdere die dit kennen??
Het is heel on zeker en zal afwachten blijven... Wat je zegt over niezen Zou zomaar kunnen dat Daardoor een adertje is geknapt. Gevoelige borsten die afnemen Kan ook gewoon tijdens je zwangerschap, ik had dit ook bij alle 3, had helemaal geen klachten wat op een zwangerschap wees. Het blijft gewoon een onzekere periode tot je die goede echo hebt gehad. Hoop voor je dat het bloedverlies ophoud en je Daardoor weer wat vertrouwen terugvind.
Het blijft lastig en onzeker die eerste weken... ik kan ook niet zeggen het is niks. Maar zelf heb ik ook last gehad van bruine afscheiding in het begin en was gelukkig niks. Maar zo herkenbaar, het maakt je zo onzeker.. succes, hoop dat het bij jou ook niks is en dat je een fijne zwangerschap zult hebben
Ik ben nu ook pas zwanger (weet het nu 6 dagen) Maar ik ben ook zo verschrikkelijk onzeker. Ik denk dat bijna iedere vrouw wel onzeker is in het begin😉 Heb je al een afspraak gemaakt bij de vk?
Twinty en spectre : Jaa verschrikkelijk deze onzekerheid !! Ik hoop dat het verder niks is idd ! En door de afnemende klachten of eigenlijk klacht is het helemaal moeilijk he.
Jaa dat denk ik ook idd ! Gefeliciteerd hoor meid leuk!!! En jaa ik mag 1 dec. Komen dan ben ik 8 weken (hopelijk)!!! En jij?
Ik herken je gevoel ook! Spannend hea! Helaas kun je niet veel meer doen dan afwachten, ook al is dat soms best moeilijk. Ik ben aanstaande zaterdag 5 weken zwanger en na een miskraam is het nu ook extra spannend..
Helaas kun je niets anders doen dan afwachten, weet dat het niet de woorden zijn waar je op hoopt. Op dit termijn is het lastig te zeggen. Het bloedverlies kan zeker door het niezen komen, net als hoesten, te druk bezig zijn, tillen ect. Roze afscheiding duid op slijm en een klein beetje bloed, het zou een bloedvaatje kunnen zijn. Iedere zwangere is enorm onzeker de eerste weken, dat komt omdat de kans het grootst is dat het verkeerd gaat. Maar onthoud wel dat het veel vaker goed dan fout gaat Wat betreft de klachten: het is normaal dat het soms even weggaat, om vervolgens weer net zo erg terug te komen. Houd het bloedverlies wel in de gaten, lees dat je 1dec je eerste echo hebt, mocht het vaker voorkomen dan kan het misschien wat vervroegd worden.
Jaa klopt het is erg vervelend! Heb de verloskundige nog gebelt en die zei.ook dat het.nog van de innesteling kan.komen en dat het vrij normaal is zo in het begin. Het komt vaker voor. Alleen als ik echt krampen ga krijgen en meer bloedverlies dan mag ik terug bellen en kan er evt rond de 6 weken een inwendige echo gemaakt worden om te zien of het afgebroken is of iets dergelijks.
Ik duim voor je mee meid, ik ben momenteel ook met vlagen onzeker .. 5.3 weken zwanger nu.. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn en veel momentjes van rust te pakken..
Ik snap dat je onzeker bent want die eerste weken zijn gewoon ontzettend spannend. zelfs ik vind het nu nog spannend en dat blijft het ook. Bloedverlies hoeft niks te betekenen. Ik denk niet dat het door niezen komt. Of het goed gaat of niet kan niemand je nu zeggen, je zal moeten afwachten. Maar bedenk je dat de meeste zwangerschappen gewoon goed aflopen
Ik weet het niet , waars. Kom je er nooit achter waarom je bloed of bruin verlies heb. Ik hou mezelf daar idd.ook gewoon aan vast anders gaat 1dec. Nog heeeel lang duren haha.
24 november, dan ben ik als het goed is 8 weken en 3 dagen. Bij mijn dochter had ik ook precies met dit termijn de eerste echo dus ik weet een beetje wat ik kan verwachten (ervan uitgaande dat het goed zit) Maar die eerste weken blijven slopend... Bij m'n dochter alleen moe vooral. Nu duizelig, misselijk met vlagen, en erg moe... Maar ben wel blij dat ik 'voel' dat er wat gaande is..
Okee nou afwachten dus !!! Ik heb nergens last van dus of dat goed is ?!?!? Haha maar we zullen het zien
Heb vanaf 2 dagen na een positieve test tot 16 weken bloed gehad. Maar mijn kleine man doet het meer dan goed, het is altijd spannend, zeker met bloed maar het kan echt twee kanten op gaan. Mijn kwaaltjes begonnen ook niet eerder dan dat ik ruim 6 weken was, daarvoor nergens last van.