37 weken zwanger, vanmiddag gestript..

Discussion in 'De bevalling' started by stefanie912, Nov 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hallo dames, aangezien ik de hele zwangerschap maar 1,5 kilo gegroeid ben en lichamelijk uitgeblust Ven, heeft de vk me om 12:40 gestript en sinds die tijd verlies ik ook al slijm met helder bloed... Ook bij afvegen bloed gemengt met urine... Ook nog krampjes onderin... Heb vanaf week 34 al 2 cm ontsluiting trouwens...

Bij wie van jullie zette het door en hoe lang voordat de "weeën" echt werden dat jullie wisten okee dit is het brin???

2. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

Feb 27, 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Geen ervaring mee. Heb je bij je VK aangegeven dat je nu helder bloed verliest? Lijkt mij niet de bedoeling...

3. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik was rond 2 uur in de middag gestript en voelde heel de middag en avond wat gerommel in mn buik. Die nacht werd ik om 3 uur wakker van de weeën. Dat was het begin van de bevalling :) succes!

4. Appel28

Appel28 Bekend lid

Mar 28, 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben ook gestript vandaag wel met 40 weken. Verlies ook slijm met bloed, niet helder rood. Vk zei tegen mij dat het normaal was als ik wat slijm vermengd met bloed verloor.

Ik merk nog niks.

5. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Is bij mij gedeeltes slijmprop die ik verlies... Het is niet meer dan 2 eetlepels dus dat mag volgens vk...

6. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Maar nog steeds krampen hier en lage rugpijn

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Spannend.... 👏🏼

8. loirinha

loirinha Bekend lid

Feb 12, 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan beginnen het kan blijven rommelen is zn 50/50..
    Bij mn 2de en 3de ook vanaf 33 weken ontsluiting bij nr 3 zelfs 4cm bij 37w gestript en niks gedaan alleen gerommel. Uiteindelijk met 39 weken bij alle twee bevallen.
    Bij nr 4 ben ik 1x gestript met 39w had toen ook 3cm ontsluiting ben diezelfde avond nog bevallen..
    Hoop voor je dat het doorzet en je je baby snel in je armen kan houden..

9. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Ik dacht altijd dat voor de 40wkn strippen er niet echt in zat bij de VK of Gyn.
    Ik moet vrijdag weer naar het Z-H.., ben dan 38,6 en ben ook moe en wil graag bevallen. Dit ivm oudste dochter van 4 die lichamelijk en geestelijk beperkt is en overal zorg bij nodig heeft.
    Naar boven tillen, in bad uit bad, aankleden enz enz... word behoorlijk zwaar nu.
    Dus wilde ook vragen om te strippen. Maar heb je wel ontsluiting nodig natuurlijk.

Hoop voor jouw dat het goed doorzet! Spannend hoor!!!

10. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

Sep 9, 2015
    1,618
    349
    83
    Bij mijn vorige zwangerschap (was niet gestript) kreeg ik eind van de middag wat vage rugpijn. En 's avonds toen ik naar bed ging had ik bij het afvegen wat bloederig slijm verlies. Verder geen krampen.
    Om 2 uur 's nachts werd ik wakker, doordat ik lichte weeën had. Ik heb meteen getimed en ze kwamen al heel snel vrij regelmatig. Toen wist ik wel dat het begonnen was. Ook al waren ze nog licht.

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik hoop dat het doorzet! Zelf geen succes mee gehad helaas. Bij de oudste had ik met 36 wkn 2 cm ontsluiting. 3x gestript tussen 36 en 37.5 week maar geen succes. Uiteindelijk ingeleid. Bij de jongste heb ik ruim een week met 5cm ontsluiting doorgelopen. Echt ongelofelijk dat ik nog 5 dagen overtijd ging. Kindje komt echt pas wanneer jullie er beiden klaar voor zijn. Sterkte!

12. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Hoe is het nu??

13. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Nou krampen en harde buiken worden pijnlijker.. maar niet echt regelmaat.. sinds gisteravond geen slijm en bloed meer verloren... Ook als de kleine man met zijn hoofdje naar beneden duwt (zit al ingedaald) dan heb ik branderige pijn doen under... Dus hoop dat het wat doet

Share This Page