Nu al geen gevoelige borsten meer??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door evelien297, 20 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hallo meiden,

Even heel onzeker.. Weet nu net 5 dagen dat ik zwanger ben, en mijn borsten waren toen gevoelig en dat werd eigenlijk erger, tot eergisteren... Ik voel nu bijna niets meer :$ :( Ben ook niet misselijk ofzo, maar maak me vooral zorgen om het feit dat mn borsten snel minder gevoelig werden en ik nu niks meer voel dus..

Kan dit een voorbode zijn voor een miskraam?

Of zijn hier dames die dit herkennen, zo snel al?

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Dit zal de eerste 12 weken constant schommelen.
    Je zult goede dagen hebben en slechte dagen. De misselijkheid begint bij de meeste rond de 6/7 weken en sommige meiden krijgen er nooit last van.
    Geniet er maar van....ik heb vanaf mijn eisprong pijn in mijn tepels gekregen en ik heb het nog steeds. Het is een drama met dunne bh's en als er iets tegenaan komt.

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeetje lijkt me verschrikkelijk die pijnlijke tepels! Hoop voor je dat het misschien toch nog over gaat...

Naja kijk, als ik het nou nooit had gehad.. maar ik kreeg eerst last, en ging steeds meer pijn doen, en sinds eergisteren zwakte het keihard af en voel nu niks meer..

Dus ja dan ga je je wel zorgen maken :(

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.048
    17.015
    113
    Symptomen komen en gaan de eerste weken, don't worry! Ik heb dagen gehad dat zelfs afdrogen na het douchen mega pijnlijk was door de gevoelige borsten, dag erna nergens last van, volgende dag weer pijn. Het kon sommige dagen zelfs per uur verschillen!

Misselijkheid komt bij veel vrouwen later pas. Ikzelf had daar ook pas vanaf een week of 7/8 last van :)

5. Adrianna

Maar dat had ik ook hoor.
    Had soms drie dagen geen last van mijn borsten en daarna opeens weer wel. Pas rond de 16 weken ongeveer begonnen ze blijvend pijn te doen.

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Bedankt voor de geruststellende woorden meiden :) Ben veeel onzekerder deze zwangerschap dan bij mijn eerste.. gek he? Dacht toen nooit dat het ook wel eens mis gaat (wat ik in mijn omgeving veel hoor de laatste tijd).. Nu ik dat besef heb word ik ook gewoon ongerust.. 13 december pas eerste afspraak bij de gyn.. Afwachten maar! :)

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.048
    17.015
    113
    Ach, onzekerheid en ongerustheid hoort er bij. Vanaf de eerste seconde zijn we al die overbezorgde mama :D

Probeer te ontspannen en genieten en voor je weet is het 13 december!

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dankjewel meis, ik ga mn best doen :)

9. Adrianna

Hahaha precies! Ik ben zelfs nu nog weleens ongerust als hij me een dagje niet wakker schopt, pas als ik hem voel dan kan ik weer rustig ademhalen.

Deel Deze Pagina