Vraagje aan de zwangere.Alvast gezellige feestdagen.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Zonnetje19751, 23 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje19751

19 feb 2016
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Lieve allemaal.

Ik ben bezig om zwanger te worden en mijn laatste ongesteldheid is op 9 dec geweest.

Nu heb ik af en toe soort melkachtige blub afscheiding.
    Ik heb ook last van krampen of ik ongesteld geworden ben.
    En mijn liezen doen vreemd.

Herkennen jullie dit voordat jullie een positieve test in handen had 😊
    Zo nieuwsgierig

Voor iedereen die nu zwanger is van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en alvast gezellige feestdagen.

Liefs

2. Mommy5

Mommy5 Lid

26 okt 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik mijn lies voelde 2 dagen voor nod was ik zeker van een zwangerschap. Direct getest en de test knalde direct 😃 succes met afwachten ik hoop voor je dat het raak i's.

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Was 9 december de eerste dag van je menstruatie? Want dan is het nu nog wel heel vroeg voor een eventuele zwangerschap denk ik. Maar ik hoop dat je gelijk hebt! Fijne kerst, ook voor jou!

4. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elke zwangerschap is anders. Bij de 1e juist heeeeeel veel afscheiding voor nod. En nu was ik kurkdroog. Ik kan je helaas niet helpen... Maar succes nog even met wachten. Jij ook fijne feestdagen!!

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.130
    17.148
    113
    Hier juist geen afscheiding rond NOD, kwam weken later pas weer een beetje behoorlijk terug. Verder ook geen buikkrampjes of pijn in m'n liezen.

Maar: elke zwangerschap is anders! Hopelijk is het raak!

6. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Dit dus. Is dus nog maar 2 weken geleden? Dan heb je toch nu pas ongeveer je eisprong?
    Maar ik hoop het voor je :)
    Hier juist amper afscheiding begin vd zwangerschap.
    Nu juist erg veel en wit ;)

7. Zonnetje19751

19 feb 2016
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie reactie😊

Zo spannend en dit zou mijn 4de kindje worden dus zo spannend en mijn jongste is 9 jaar dus zo lang geleden dat ik dan een zwangerschap zou mee maken maar zo n grote wens van mij.
    Het blijft altijd toch weer een wonder.
    Mijn 3 kids zijn alle 3 met keizersnede ter wereld gekomen dus ik dacht misschien is mijn baarmoeder er gevoelig voor😉
    Over 2 weken zal ik er achter komen maar ik was ben nieuwsgierig of miss de zwangere onder ons dit herkennen:)
    Liefs van mij en ik wens iedereen een gezellige kerstdagen.

8. Zonnetje19751

19 feb 2016
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemiddag😊ben ik weer😆

Nu ook zo 2 dagen verkouden en dat is echt langgggg geleden dat ik verkouden was.
    Ik doe werk waar ik veel in contact met klanten ben dus zou je zeggen dat ik flink wat antistoffen heb opgebouwd om minder ziek te worden.
    Mijn stem is ook weg en daar baal ik van.
    Heb wel eens bij iemand gelezen op dit forum die schreef dat je immuunsysteem minder wordt als je zwanger aan het worden bent vandaar vroeg ik me af of bij de zwangere onderons dit bekend voor komt😊
    Ik /we zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden en ik ben gewoon te nieuwsgierig.
    Vandaar mijn verhaal.

Fijne gezellige feestdagen.

Deel Deze Pagina