Ik ben op zoek naar een leuke tekst om onze zwangerschap bekend te maken aan mijn broer. Het is onze 4e dus wellicht leuk om dat terug te brengen in de tekst maar is geen must. De tekst komt in een fotolijstje met daarbij hele kleine roze of blauwe sokjes dus de tekst mag niet heel lang zijn. Iemand een idee? Ben al een week aan het zoeken maar kan niets vinden. Leuke weetjes om wellicht in een gedicht te kunnen verwerken: Als de kleine komt is onze jongste 4 en gaat dus voor het eerst naar school. Daarnaast is deze kleine net als onze andere kinderen uitgerekend en dus jarig in September. We hebben dus zo 4 September kindjes.
Ik ga een poging wagen Zo de jongste is naar school, tijd dat ik hun leven inrol Mama dacht dat ze lekker kon gaan chillen, kom ik straks in mijn blote billen! Ja zeg ze zijn nog niet klaar, straks trekt de vierde aan hun haar Dus schrijf maar alvast in je kalender, want ik kom er ook bij in september!
Dit is hem geworden: Papa en mama waren toch nog niet helemaal klaar, Tijd voor een vierde dachten ze toen maar! Mijn grote broer en zussen gaan zo allemaal school, Mooie tijd dat ik dan het leven inrol. En onnodig om op te schrijven in de kalender, want ik kom er ook gewoon bij in september!