Onzeker

Discussie in 'Gezondheid' gestart door DaphneVR, 31 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaphneVR

DaphneVR Lid

7 mrt 2017
    56
    0
    6
    Grafisch Ontwerper
    Groningen
    Natuurlijk ben ik super blij met mijn zwangerschap en kan ik niet wachten om ons meisje te ontmoeten. Het is echter ook zo dat ik mezelf enorm in de weg zit de laatste tijd. Ik voel me ontzettend onzeker, over zowel mijn lichaam als mijzelf als persoon. Voel me alsof ik helemaal niets waard ben en word daar eerlijk gezegd niet goed van. Dit is helemaal niet wie ik ben en het zullen deels vast hormonen zijn, maar zo af en toe voel ik me echt niet goed en mooi genoeg en kan ik daar intens verdrietig van worden.

Herkent iemand dit?

2. DaphneVR

DaphneVR Lid

7 mrt 2017
    56
    0
    6
    Grafisch Ontwerper
    Groningen
    Nee? Niemand? Oké top.

3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.829
    8.485
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je dit zo ervaart..

Ik heb geen tips voor je en ik herken het ook niet want ik ben nog nooit zwanger geweest maar ik kan me voorstellen dat je dit gevoel heel vervelend vindt.

Ik hoop voor je dat je je gauw wat beter voelt.

4. Kell87

Kell87 Lid

14 okt 2016
    21
    0
    1
    Administratief
    Capelle ad IJssel
    Hier ook niet direct herkenning. Ik was niet onzeker, wel wat angstig. Deels ook door de hormonen. Vervelende dingen zijn dat af en toe. Je doet er alleen zo weinig aan. Probeer je vooral te richten op de positieve/leuke dingen...Misschien helpt het ook om er met je partner over te praten?

5. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik voelde me ook zo en daarnaast ook super angstig! Waarschijnlijk had ik al een pre natale depressie en na de geboorte ging dat fijn over in een post natale depressie.... heb regelmatig aan de bek getrokken dat het echt niet goed met mij ging maar de vk's hebben dit nooit echt serieus genomen.... hadden ze dat maar wel gedaan dan was mij misschien veel leed bespaard gebleven...

Hou jezelf in de gaten en trek alsjeblieft aan de bel als het niet goed gaat... vk of ha, zolang iemand je klachten maar serieus neemt!!!

6. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Wat vervelend dat je je zo voelt..... ik herken dit specifiek niet, wel klachten van angst en depressie, wordt daar dan ook voor behandeld.

Als je je zo blijft voelen bespreek het dan met de vlk. Zij horen dit echt vaker en kunnen je dan ook daarin adviseren....
    Is het je 1e kindje?

7. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Wow wat moet dat rot zijn geweest.... ik heb deze klachten ook en zijn gelukkig altijd serieus genomen. Nu in deze zwangerschap weer precies hetzelfde. Wou je even een dikke knuffel geven!

8. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Dank je wat lief! Deze zwangerschap gaat tot nu toe veeeeeel beter. Ben van praktijk gewisseld en de vk's daar nemen het gelukkig wel heel serieus en dat scheelt al een boel

Deel Deze Pagina