Juist, derde zwangerschap, geen problemen tot nu toe, de vorige zwangerschappen gingen ook vlekkeloos en ik ben onwijs bezorgd. Ik leg me er gewoon bij neer. Ja, ik ben bang en ja het is nergens op gebasseerd en nee ik kan het niet veranderen. Echt heel zen van mij, maar dat is het enige wat ik kan doen. En als ik eerlijk ben, werkt dat ook heel goed. Als je gaat proberen om niet bang te zijn onderken je je gevoelens niet (bleh, ga bijna van spugen als ik zo praat, maar het werkt gewoon al die mubojambo van shrinks!).
Ik heb ook rood bruinige afscheiding gehad met 6 weken. Duurde bij mij 2 dagen en ik was ook erg ongerust. Ik had daarvoor erg veel moeite met naar het toilet gaan en moest enorm persen, waarschijnlijk is er toen een adertje geknapt waardoor ik heb gevloeid. Het kan van alles zijn en dus ook iets onschuldigs maar je denkt natuurlijk gelijk aan het ergste. Moest toen nog 2 weken wachten op de eerste echo maar uiteindelijk was alles goed! Wel fijn dat je verloskundige zo begripvol is en je eerder terecht kan.