Volgens mij ben ik zwanger

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Typicalme, May 13, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

Dec 11, 2014
    1,158
    442
    83
    Female
    Oh meiden, volgens mij ben ik zwanger. Zie mijn test..

Ik weet niet of ik wil lachen of wil huilen! Ik wou zo graag een broertje/zusje voor onze dochter maar nu het zover is sta ik te trillen op mijn benen (bij onze dochter was ik ook helemaal overstuur). Ik vind het weer zo ontzettend spannend.. onwerkelijk.. en doodeng.. Sorry ik wil niet ondankbaar zijn maar de spanning en emotie zit weer even heel hoog nu (net pas getest).

Maar de test is vrij duidelijk toch..?

Attached Files:

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ja hoor, zwanger. Gefeliciteerd!
    Laat het ff bezinken, dan komt de blijdschap straks vanzelf.

Typicalme likes this.
  3. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Lijkt me duidelijk ja! Gefeliciteerd!
    Weet je zelf waar de spanning vandaan komt die je nu hebt?

Typicalme likes this.
  4. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Zwanger idd :) gewoon even over je heen laten komen.
    Gefeliciteerd :)

Typicalme likes this.
  5. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

Jul 20, 2015
    1,488
    308
    83
    Gefeliciteerd!

Typicalme likes this.
  6. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

Feb 29, 2016
    2,635
    1,129
    113
    Female
    Ja hoor gefeliciteerd! Dat herken ik wel, toen ik een week of 14 geleden postief testte stond ik helemaal te trillen. Komt helemaal goed meid!

Typicalme likes this.
  7. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

Dec 14, 2016
    2,569
    926
    113
    Volgens mij ook gefeliciteerd

Typicalme likes this.
  8. Rnsk

Rnsk Bekend lid

Apr 7, 2018
    505
    433
    63
    Female
    Ja hoor, die ziet er positief uit! Van harte gefeliciteerd!

Typicalme likes this.
  9. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

May 12, 2018
    1,854
    1,176
    113
    Female
    Gefeliciteerd! Mooie test!

Typicalme likes this.
  10. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

Dec 11, 2014
    1,158
    442
    83
    Female
    Ik vind grote (levens)veranderingen erg moeilijk, controle verliezen over de situatie of mijn lichaam vind ik heel moeilijk. Ik gedij het beste op regelmaat en ‘gewoonte’, daar voel ik me goed en veilig bij. En dit is natuurlijk weer super ‘onbekend’ en levensveranderend, en dat maakt me super nerveus.
    Heel vervelend wel want dat maakt dat ik niet echt kan genieten. Ik hoop natuurlijk dat ik dat nu meer kan als bij mijn eerste zwangerschap maar het benauwde, beangstigende gevoel is weer volop aanwezig. Ik zit er zelfs aan te denken of ik hierbij op de een of andere manier begeleiding bij zou kunnen krijgen.. Ik zal het t.z.t eens bespreken met de verloskundige.. Lief dat je het vraagt.

Mierelier and Evi88 like this.
  11. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Ik denk het ook, gefeliciteerd!!

Typicalme likes this.
  12. louan

louan Niet meer actief

Ik zou zeker begeleiding vragen zodat je toch wat kan genieten van je zwangerschap. Ik herken het gevoel wel. Ik probeer zo min mogelijk na te denken over al die beren op de weg die er eigenlijk niet zijn. Op die momenten kan ik extra genieten. Gefeliciteerd!

13. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Positief hoor, gefeliciteerd!

14. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Gefeliciteerd meid! Ik snap dat het spannend is, geef het tzt idd aan bij je vk! Ik hoop dat je toch heerlijk kan genieten van je zwangerschap

Typicalme likes this.
  15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Gefeliciteerd! Jij bent inderdaad zwanger. Misschien moet je niet ‘tzt’ de vk vragen om wat steun, maar ‘morgen’. Je bent zeker niet alleen en ze helpen je zo graag. Dikke knuffel (misschien dat dat al een beetje helpt)!

Jajo likes this.
  16. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    ja hoor, deze is duidelijk! en ik zou als ik jou was zsm hulp vragen. Hoe eerder je aan de bel trekt, hoe langer je hopelijk kunt genieten van je zwangerschap :)

Typicalme likes this.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Gefeliciteerd

Typicalme likes this.
  18. Lesa

Lesa Niet meer actief

Erg duidelijk! Gefeliciteerd.
    Laat het maar even bezinken..

Typicalme likes this.
  19. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

Dec 11, 2014
    1,158
    442
    83
    Female
    Denk je dat ze me hier al in zouden kunnen helpen als ik ze morgen bel? Dat ze me bijv door kunnen verwijzen naar iemand? Voelt als iets ‘stoms’ maar ik heb wel het gevoel dat ik het even nodig heb.. Gelukkig ben ik niet zo in paniek als bij onze dochter maar het beangstigende gevoel is zeker weer aanwezig. Had zo gehoopt dat het er deze keer niet zou zijn..

Bedankt voor de felicitatie en de knuffel!

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Jazeker zullen ze je helpen. Ik ben helemaal van het kamp ‘ik zal ze maar niet lastig vallen met mijn rare dingen’ en vind het super moeilijk om hulp te vragen. Maar wat mij helpt is bedenken dat zij voor dit beroep hebben gekozen omdat ze graag mensen helpen. En ze krijgen er nog voor betaald ook! Wil je naar hetzelfde bureau als bij je vorige zwangerschap? Dan kennen ze je angsten toch ook al? En anders kan het alleen al fijn zijn om met iemand te praten hierover. Dus bel en zeg: ‘ik ben weer zwanger en heb echt even wat hulp nodig’

Share This Page