onzeker,

Discussion in 'De lounge' started by Spikkel19, Jun 7, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

Jun 19, 2014
    1,361
    678
    113
    Dit zijn ook goede tips. Onzekerheid mag er zijn! Iedereen heeft het. Er zijn genoeg dingen die ik niet kan of mensen die mij niet mogen. Wanneer ik ergens onzeker over ben bedenk ik me: zit ik hiermee? Als ja, dan kijk ik of het binnen mijn invloedssfeer ligt. Als ja, dan doe ik er iets aan. Als nee, dan is het voor mij niet belangrijk genoeg en geef ik het geen ruimte meer in mijn hoofd.

Als er mensen zijn die mij onzeker maken, probeer ik uit te vinden waarom. Is het iets wat bij mij ligt of iets wat zij doen (wederom invloedssfeer)? Het eerste pak ik aan, bij het tweede laat ik ze links liggen. Ik omring me met mensen die van me houden en die het beste voor me willen. Mensen die ik bewonder om hun vriendelijkheid, intelligentie, ambities whatever en probeer van ze te leren. Ik ga niet vergelijken wat zij wél hebben en wat ik tekort kom, maar ik kijk wat ik van ze kan leren om zelf een leuk en beter persoon te worden. En vraag die mensen eerlijk te zijn over en tegen mij, stel de vraag 'waarom ga jij (graag) met me om?'.
    En neem dit antwoord ook van ze aan, die mensen hebben er geen enkel belang bij tegen jou te liegen. Dus wat zij zeggen is waar! Wat jij tegen jezelf zegt is niet waar!

Beausecret likes this.
  2. Beausecret

Beausecret VIP lid

Apr 26, 2016
    5,475
    6,089
    113
    Female
    Wat lijkt het me fijn om vrienden met je te zijn!

3. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

Jun 19, 2014
    1,361
    678
    113
    Haha, nou zeker niet iedere dag hoor :roflmao:

4. Beausecret

Beausecret VIP lid

Apr 26, 2016
    5,475
    6,089
    113
    Female
    Haha geldt dat niet voor iedereen ;):roflmao:

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Ik ga mijn best doen dames .

DQueen likes this.
  6. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

Jun 19, 2014
    1,361
    678
    113
    @Spikkel19 Hoe gaat ie?
    Ik was benieuwd of je al wat verder bent gekomen, of je bijvoorbeeld al een kleine verandering hebt doorgevoerd in je leven.

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Hoi! Lief dat je het vraagt

Het gaat iets beter, ik merk met kleine veranderingen dat ik me ietsje beter voel dus ik ben op weg.

Ik heb ook inmiddels een schriftje gemaakt waarin ik positieve dingen aan mezelf op schrijf per dag. En dit lees ik dan soms door.

We maken kleine stapjes maar ik kom er wel

Beausecret and DQueen like this.

Share This Page