waarom zo onzeker?

Discussion in 'Zwangerschap' started by ik23, Dec 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ik23

ik23 Lid

Dec 9, 2007
    37
    0
    0
    hallo..
    Waarom blijf ik toch zo onzeker?
    ik ben zo onzeker over dat ik zwanger ben ik heb nergens last van alleen een beetje van me rug.
    Ik heb ondertussen al 4 zwangerschapstesten gedaan ze zijn allemaal posi...en een bloedtest bij de dokter en 10 jan naar vk
    maar waarom dan zo onzeker heeft dat gewoon met de zwangerschap te maken is dat beetje een symptoon?
    heeft iemand van jullie daar ook last van of gehad?

bedankt en hele fijne feestdagen

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik ben ook erg onzeker hoor meid

ik heb helemaal geen kwaaltjes niks en moet echt op de test kijken of ik echt wel zwanger ben geloof het niet zo

mschien als je naar d vk toe mag de 10e dat je onzekerheid weg is

ik moet ook de 10e maar ik ga eerst naar de gyn

3. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Dat had ik in het begin ook, ik zei van waarom heb ik geen kwaaltjes enzo. En later heb ik wel spijt gehad, dat ik dat gezegd heb. Wees maar blij dat je geen kwaaltjes heb, want het is echt niet te doen met kwaaltjes. ik begrijp dat je je zwanger wilt voelen. Dus ik zou maar zeggen geniet ervan, nu je nergens last van hebt.

Groetjes Nazli

4. ik23

ik23 Lid

Dec 9, 2007
    37
    0
    0
    bedankt voor jullie snelle reacties
    en inderdaad misschien moet ik blij zijn dat ik die kwaaltjes niet heb maar ik vind het zo raar om zo'n test te moeten geloven hihi
    nou alleen nog maar ff geduld tot de 10de :(

groetjes

5. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    een streep is een streep en ik heb zelf maar 1 keer getest.

Succes op 10 januari

Groetjes Nazli

6. ik23

ik23 Lid

Dec 9, 2007
    37
    0
    0
    nou en ik had niet eens een streepje want ik heb cb digitaal gebruikt en die gaf 4 keer zwanger dus ik moet het geloven ik weet het...

bedankt

7. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

Dec 6, 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Nou wees blij dat je nergens geen last van heb.
    Ik gooi bijna alles eruit. heb zetpillen van de ha gehad. maar die werken ook niet. dit is dus geen pretje.
    Vandaag heb ik weer de ha gebeld.
    en als het zo door blijft gaan had hij over het ziekenhuis. dat ik dan misschien wel aan het infuus moet. is niet te hopen.

8. Niet meer actief

Kwaaltjes had ik wel, maar was meer nerveus over het idee, of ik wel verder kwam dan 3 maanden.

Groetjes Xena.

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Heel herkenbaar.
    Je snapt toch ook niet dat er een baby in je buik groeit, alleen omdat een paar van die testen dat zeggen?
    Pas als je buik gaat groeien en vooral als je je kindje voelt schoppen, wordt het meestal reeëler.

Maar je mag uiteraard wel heel blij zijn dat je (nog) geen kwaaltjes hebt. Hoewel: die hoeven ook niet te komen persé hoor.

10. sanneke

sanneke VIP lid

Feb 3, 2006
    5,476
    0
    0
    volgens mij is onzekerheid een van de 'symtomen' van een prille zwangerschap! Je moet nog zo lang wachten voor het wat concreter wordt!

sterkte ermee en vertrouw op je lichaam: er zijn al zoveel zwangerschappen goed gegaan! Natuurlijk gaat het ook wel eens mis, maar als ik je zou vertellen dat je een kans hebt van 1 op 10 om iets te winnen, dan denk je toch: dan win ik vast niet. Nu is het andersom: je hebt een kans van 9 op 10 dat het goed gaat met je zwangerschap!

Groetjes Sanneke

11. ik23

ik23 Lid

Dec 9, 2007
    37
    0
    0
    bedankt voor jullie antwoorden en ik ben ook ontzettend blij dat ik die kwaaltjes niet hebt als je af en toe leest hoe erg het kan zijn. :(
    en inderdaad het is gewoon even afwachten hoe het allemaal verder gaat lopen..

groetjes

12. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Ik ben ook erg onzeker...
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een hevige bloeding gehad rond de 8 weken en daarbij 1 kindje van een tweeling verloren.
    Nu ben ik heel erg bang dat ik die 8 weken niet haal, vandaar dat ik ook pas 21 januari naar het ziekenhuis moet voor een echo, ik ben 8 weken en 6 dagen zwanger, als er dan nog niets is gebeurd moet het eigenlijk wel goed blijven gaan.
    Maar iedere ochtend voel ik mijn borsten als die nog gevoelig zijn, is voor mij een indicatie van deze zwangerschap, maar soms doen ze eens niet zo'n pijn meer, en dan komt de schrik er toch weer een beetje in.
    Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken maar dat doe je toch onbewust, ik hoop dat die eerste weken snel voorbij zijn en we wat meer zekerheid krijgen door de echo dat alles goed is met ons kindje(s), want we weten natuurlijk nu nog niet of het 1 kindje of weer 2 kindjes zijn, dus extra spannend....

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    hai,

wees inderdaad maar blij ik heb zulke steken in me borsten dat ik er gewoon s nachts wakker van word bleh. Ik had in het begin ook niet echt ergens last van meer van de dingen die ik altijd heb voordat ik ongesteld word. Kan allemaal dus in 1 x veranderen ;)

Groetjess

14. Riana

Riana Lid

Dec 7, 2007
    30
    0
    0
    Kleuterjuf
    Die onzekerheid blijft. Bij mij toch.
    Eerst was ik super blij dat ik de 13 weken gehaalt had. Dan de 20 weken, en iedere week, zelfs iedere dagen ben ik blij als ie er nog steeds zit.
    Ik heb enorm veel last van kwaaltjes, echt niet te doen. Ik denk steeds dat ie eruit gaat vallen, alles duwt, zit constant op wc, kan 's nachts niet slapen.

Maar als je zo ongerust bent is het ook niet goed voor je babytje, ah wat moeten we dan?

15. Zwangertje

Dec 26, 2007
    14
    0
    0
    Hey.

Ik ga de 3e voor het eerst naar VK.
    Ik heb precies hetzelfde.
    Vind het ook raar om die testen te geloven, verder heeft niemand mij nog kunnen bevestigen dat het echt zo is.
    Maarja.... we zullen die testen maar moeten geloven he.
    Ik had er ook een 2e voor nodig tot het echt doordrong hoor!

16. Hope123

Hope123 Actief lid

Sep 9, 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ook ik ben net 4 weken zwanger en erg onzeker. De twee positieve testen geloof ik wel maar ben ook bang dat er iets misgaat. Vooral omdat ik best wat stress heb nu, probeer het te vrrokomen maar dat lukt niet altijd en makkelijk. Voel hele tijd kleine steekje op edezelfde plek in mijn buik wel bovein beetje dus weet niet of het "dat" is maar wordt daar nog onzekerder en gestresster van...
    Heb het op kerstnacht ontdekt, wat moet ik ni verder doen? Ha bellen of?

17. ik23

ik23 Lid

Dec 9, 2007
    37
    0
    0
    ik ben dus niet de enige die zo onzeker is en idd kwaaltjes is ook niet het fijnste maar om in het begin even te merken dat je zwanger bent dat zal toch ook wel fijn zijn (dan mag het ook weer gelijk weg gaan die kwaaltjes ;) )
    maar wel fijn zo forum dat je toch weet dat je niet de enigste bent :D

groetjes

Share This Page