Ja zeker! Ik ben er erg tevreden over. Dat zijn de ovulatietesten van Premom. Ze zijn wel redelijk gevoelig vind ik zelf. Heb even 2 foto’s toegevoegd van de testen in mijn cyclus van vorige maand en deze maand.
Oh goed om te weten! Heb nu weer van zwanger&kids besteld maar mocht ik weer nodig hebben bestel ik deze denk ik. Zit er een verschil tussen de kleur verpakkingen?
Ooo ik vond zwanger&kids dus niet zo’n succes. Kleurde heel traag. Deze van premom zijn echt veel sneller duidelijk! Ik vind zelf de roze verpakking het fijnst omdat daar naast de 50 ovulatietesten 20 zwangerschapstesten in zitten en daar ben ik ook over te spreken! Verder zit er geen verschil in de verpakking, zijn dezelfde testen.
Bij mij werken de zwanger&kids wel goed. Maar ga deze de volgende keer denk ik bestellen (al is dat hopelijk niet nodig). Dankjewel!
De easy@home vond ik ook fijn, zeker in combi met de premom app. Verschil in verpakkingskleur heeft te maken met de inhoud. Bij de ene zitten zwangerschapstesten erbij in.
Sorry dat ik inbreek, maar hoe download je dit appje? Ik probeer het op mijn iPhone, maar krijg steeds de melding dat het niet beschikbaar is in mijn land of regio.