Onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knuffelfloor, 26 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Voor de zwangerschap nam ik de steridiril 30 pil. Lichte pil. Toen stoppen voor zwangerschap wens. Prima elke maand ongesteld en il voelde mijn ei heel duidelijk. Maand Na de bevalling (dochter juni 19 geboren) weer begonnen aan de pil maar dan de goedkopere versie ervan. Na een jaar gebruikt te hebben.kreeg ik giga hoofdpijn in de stopweek. Werd amper ongesteld beetje bruinachtig en heel vaak lichte kramp door de maand heen. In september 20, gestopt. Hoofdpijn ging weg. Maar tot januari 21 niet ongesteld geweest. Ik had wel heel vaak last van krampen en trekkingen in de lies ik kan er vinger op leggen. Daarna ineens ongesteld geweest . Redelijke portie. Nu voel ik me zo humeurig, krampen overal in de buik. Ik zou nou ongesteld moeten worden maar nog niks. Ik voel wel vaker alsof je eisprong hebt. Ik ben helemaal uit. mijn doen.
    We staan open voor een zwangerschap maar we zijn er niet mee bezig. Maar ik ben nogal iemand die graag dingen zelf in de hand wil houden. Hier heb ik nu geen grip op mijn cyclus dat maakt mij wel onzeker. Hebben jullie dat ook vreemde cyclus
     
  2. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Lastig dat je cyclus maar niet echt opgang wil komen na het stoppen met de pil. Helaas hoor je dat wel vaker :( geef je misschien nog bv?
    Geen tips of ervaring maar hoop voor jullie dat jullie snel met jullie wens kunnen starten:thumup:
     
  3. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Door omstandigheden kon ik geen borstvoeding geven. Ik heb nu ook zoveel last van hormonen (demonen)
    Zou het aan de goedkopere pil liggen? Want van de eerste soort heb ik daar nooit geen last van gehad
     
  4. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Zou kunnen helaas :(
     
  5. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Dan wacht ik af wat er gaat gebeuren. :D
     

Deel Deze Pagina