veel harde buiken en 2cm ontsluiting met 35.2 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maria230976, 17 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria230976

29 sep 2005
    14
    0
    0
    wao moeder
    Soest
    Hoi allemaal; ik heb daar maar een vraagje,

Ik heb sinds maandag 2 cm ontsluiting en behoorlijke harde buiken. Mag je dan nog vrijen met je man??
    Groetjes Maria

2. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Poehh ik weet het niet zeker maar ik denk het niet. Aangezien vrijen een van de dingen is die je kunt doen om de bevalling op te wekken.
    Maar ik zou het gewoon aan je VK of gyn vragen.

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik mag aannemen dat je een goede vk hebt, en dat zij je de informatie geeft die jij nodig hebt, je bent nog veel te vroeg, normaal gesproken wordt je nu dan geadviseerd om heel heel rustig aan te doen,of je krijgt Weënremmers om de ontsluiting te remmen want goed is dit, niet en nee je kunt dan (mits je geen vroeggeboorte wilt) beter ff heel rustig aan doen dus ook niet vrijen met je man om de bevalling niet op te wekken.

bel je vk meid en zet vooraf alles op papier wat je wilt weten want met 2 cm ontsluiting (ik neem aan dat de vk dit gemeten heeft bij je) zijn er zoveel dingen die je in acht moet nemen je moet tenslotte in principe nog 3-5-7 wkn (38-40-42 wkn is normaal)

des te langer de kleine blijft zitten des te beter

heel veel succes

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik heb ook 2 cm ontsluiting en last van harde buiken, mij is afgeraden om nog te gaan rollebollen, aangezien dat ervoor kan zorgen dat de baarmoedermond nog verder opengaat (aangezien hij nu slapper is dan hij eig hoort te zijn)
    en in sperma zit een hormoon wat weeen op kan wekken..
    Ik zou nog ff wachten tot week 38.

Deel Deze Pagina