Gisteren 2 zwangerschapstesten gedaan en allebei positief. Mijn cyclus was heel onregelmatig dus weet niet precies hoever ik ben (schat tussen de 4 en 5 weken) Heb al een paar dagen "menstruatie krampen/pijntjes" in mijn onderbuik. Is dit normaal? Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad dus ben nu best bang dat het weer mis gaat. Wie herkent dit?
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook menstruatie achtige krampen in het begin. Die loopt nu rond als bijna twee jarige
Ik heb bij deze zwangerschap ook veel menstruatiekrampen gehad. Voor NOD (was er echt van overtuigd dat ik gewoon ongesteld ging worden), na NOD en tot een week of 10 wel regelmatig. Niet perse iets om je zorgen om te maken! Ik hoop dat alles goed zit bij je!
Ik ben nu ook net 4 weken zwanger en ook menstruatie krampen. Had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. Maakt mij soms ook wel onzeker maar ik herken het wel en weet dat het erbij hoort Het groeien van de baarmoeder
Herkenbaar hoor! Kan er inderdaad gewoon bij horen. Vorige zwangerschap last van gehad tot een week of 10. Nu bijna 9 weken zwanger, afgelopen dagen veel minder last van. Het stomme is, dat zodra het minder wordt dat ook weer leidt tot onzekerheid
Bij mij begon lichte krampjes een paar dagen voor nod, en het bleef aanhouden. En idd zoals hierboven gezegd, als dat minder werd, zorgde dat weer voor zorgen Het duurde zeker tot een week of 8. Ook had ik er nog een paar keer bruinverlies bij .. en een keer bruinverlies en krampjes die erger werden. Maar toch ging alles goed! Succes met de onzekerheid..! Vertrouw op je babytje
Daarnet heb ik opnieuw een test gedaan (zie foto) de bovenste is van vandaag en de andere 2 van donderdag. Volgens mij is dit wel een goed teken toch?
Pfoe ik heb zoveel menstruatiekrampen gehad en t meisje is nu alweer 1,5 maand oud! No worries. Je testjes zien er ook super uit.
Hallo ik zit met een vraag ik heb een zwangerschapstest gedaan die was negatief maar ik heb wel in de ochtend de misselijkheid en pijn in mijn rechter borst hebben jullie hier ervaring mee want nu ben ik er wel wat van in de war mvg loeka23
Is prima dit. Inmiddels voor de 8e keer zwanger hier waarvan 2 gezonde kids gehad en dus ook vele vroege miskramen en missed abortions. Alle keren, ook bij de gezonde zaangerschappen dus, heb ik hele fikse buikpijnen gehad. Veel erger dan menstruatiekrampen. Duurt tot week of 9-10. Dat zei dus nooit iets over de afloop. Bij mijn vroege miskramen had ik heel duidelijk opeens geen kwalen meer, lichtere test en daarna binnen 2 dagen bloeding. Bij missed abortions merkte ik geen verschil met gezonde zwangerschap tot (achteraf gezien) hartje stopte met kloppen. Op die momenten zei ik tegen mijn partner ‘ik heb geen goed gevoel over de echo’. Kon het niet duidelijk aanwijzen waarom, een gevoel. Kortom, de kwaaltjes helpen niet als detectie heb ik geleerd. En toch check ik elk uur mijn boobies en ben ik blij als ik weer meer misselijk ben :s
Ik had dit ook. Ik was er van overtuigd ongesteld te worden, ook al was ik een week overtijd Ik had buikkramp en roze/bruinverlies. Na een aantal weken was dit over, maar ik ben echt doodsbang geweest door mijn 2 eerdere miskramen.