Onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LiBoSo, 28 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiBoSo

LiBoSo Lid

25 jul 2021
    46
    6
    8
    Vrouw
    Gisteren 2 zwangerschapstesten gedaan en allebei positief.
    Mijn cyclus was heel onregelmatig dus weet niet precies hoever ik ben (schat tussen de 4 en 5 weken)
    Heb al een paar dagen "menstruatie krampen/pijntjes" in mijn onderbuik.
    Is dit normaal?
    Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad dus ben nu best bang dat het weer mis gaat.
    Wie herkent dit?

2. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook menstruatie achtige krampen in het begin. Die loopt nu rond als bijna twee jarige ;)

3. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ik heb bij deze zwangerschap ook veel menstruatiekrampen gehad. Voor NOD (was er echt van overtuigd dat ik gewoon ongesteld ging worden), na NOD en tot een week of 10 wel regelmatig. Niet perse iets om je zorgen om te maken! Ik hoop dat alles goed zit bij je!

4. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik ben nu ook net 4 weken zwanger en ook menstruatie krampen. Had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook.
    Maakt mij soms ook wel onzeker maar ik herken het wel en weet dat het erbij hoort
    Het groeien van de baarmoeder

5. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    Herkenbaar hoor! Kan er inderdaad gewoon bij horen. Vorige zwangerschap last van gehad tot een week of 10. Nu bijna 9 weken zwanger, afgelopen dagen veel minder last van.
    Het stomme is, dat zodra het minder wordt dat ook weer leidt tot onzekerheid :rolleyes:

6. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Bij mij begon lichte krampjes een paar dagen voor nod, en het bleef aanhouden. En idd zoals hierboven gezegd, als dat minder werd, zorgde dat weer voor zorgen :roflmao: Het duurde zeker tot een week of 8. Ook had ik er nog een paar keer bruinverlies bij .. en een keer bruinverlies en krampjes die erger werden. Maar toch ging alles goed! Succes met de onzekerheid..! Vertrouw op je babytje :)

7. LiBoSo

LiBoSo Lid

25 jul 2021
    46
    6
    8
    Vrouw
    Daarnet heb ik opnieuw een test gedaan (zie foto) de bovenste is van vandaag en de andere 2 van donderdag.
    Volgens mij is dit wel een goed teken toch?

Bijgevoegde bestanden:

Kippie13 vindt dit leuk.
  8. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Mooie oploop! Ziet er goed uit.

9. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pfoe ik heb zoveel menstruatiekrampen gehad en t meisje is nu alweer 1,5 maand oud! No worries. Je testjes zien er ook super uit.

10. Loeka23

Loeka23 Nieuw lid

6 aug 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Kinderbegeleider
    België
    Hallo ik zit met een vraag ik heb een zwangerschapstest gedaan die was negatief maar ik heb wel in de ochtend de misselijkheid en pijn in mijn rechter borst hebben jullie hier ervaring mee want nu ben ik er wel wat van in de war mvg loeka23

11. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Wanneer is je NOD?

12. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Is prima dit. Inmiddels voor de 8e keer zwanger hier waarvan 2 gezonde kids gehad en dus ook vele vroege miskramen en missed abortions. Alle keren, ook bij de gezonde zaangerschappen dus, heb ik hele fikse buikpijnen gehad. Veel erger dan menstruatiekrampen. Duurt tot week of 9-10. Dat zei dus nooit iets over de afloop.
    Bij mijn vroege miskramen had ik heel duidelijk opeens geen kwalen meer, lichtere test en daarna binnen 2 dagen bloeding. Bij missed abortions merkte ik geen verschil met gezonde zwangerschap tot (achteraf gezien) hartje stopte met kloppen. Op die momenten zei ik tegen mijn partner ‘ik heb geen goed gevoel over de echo’. Kon het niet duidelijk aanwijzen waarom, een gevoel.
    Kortom, de kwaaltjes helpen niet als detectie heb ik geleerd. En toch check ik elk uur mijn boobies en ben ik blij als ik weer meer misselijk ben :s

13. Moises

Moises Actief lid

23 feb 2023
    111
    80
    28
    Vrouw
    Ik had dit ook. Ik was er van overtuigd ongesteld te worden, ook al was ik een week overtijd :rolleyes:
    Ik had buikkramp en roze/bruinverlies.
    Na een aantal weken was dit over, maar ik ben echt doodsbang geweest door mijn 2 eerdere miskramen.

Deel Deze Pagina