hallo! Mijn zoontje is nu bijna 8 maanden, en krijgt de laatste fles s'avonds om 20.30 en ligt erdan rond 21.30 weer in.. Ik vroeg me af (voor de moeders met ook een kindje rond de 8mnd) hoelaat jullie de laatste fles doen..... Liefs Emmie
Demi krijgt haar laatste fles tussen 19 uur en half 8. en slaapt dan tot de volgende morgen 7 uur half 8
Hier om 18.00 groente en dan tussen 19.00 en 19.30 laatste fles, meestal is dit nog maar 60-120 ml. Hij slaapt dan tot 7.30.
Jelle krijgt om 23.00 zijn laatste fles. We wilde af gan bouwen van de week en toen werd hij snotverkouden dus laten we het nu maar zo. Volgende week zaterdag gaan we een weekje op vakantie, dus na de vakantie als het allemaal weer normaal is (voor zover dat kan met een baby ) proberen we het weer opnieuw..
lars ging rond 7 uur naar bed, en kreeg rond 21.00/21.30 in zijn bed nog een flesje. werd daar amper wakker van. heb een tijdje geprobeerd hem eerder te geven maar dan zat hij nog vol van zijn avondeten en wilde hij hem niet. rond 11,5 maand wou ie hem helemaal niet meer en nu slaapt hij van 19.00/19.30 tot 8.30/9.00
dank jullie wel voor de antwoorden! Maar inderdaad wij zitten dus ook met het avond eten... Seff is om 16.00wakker en krijgt zn fruit en rond 17.00/ 17.30 gaan we warm eten + toetje en daarna gaat hij nog even weer lekker naar bed en slaap dan tot 20.30 (en slaapt hij ook echt vast, moet hem dan ook wakker maken) dus echt eerder lijkt me ook niet fijn voor hem omdat zn buikje dan nog vol zit van het warm eten...? dus zal ik het dan eerst gewoon nog even lekker zo laten? liefs Emmie
als je het zelf niet erg vind, en Seff slaapt gewoon weer lekker verder lijkt het me geen probleem. ik las hier ergens, dat je dat dan wel binnen 3 uur nadat ze zijn gaan slapen moet doen (nouja moet) maar het schijnt dat als je langer wacht dat ze dan heel moelijk weer verder slapen