Hoi, Afgelopen dinsdag had ik ongesteld moeten worden. Tot nu toe ben ik dat niet. Sinds ik gestopt ben met de pil (in februari) was ik altijd op tijd ongesteld. Afgelopen zaterdag heb ik een zwangerschapstest gedaan van de Etos. Het ene lijntje was overduidelijk blauw en het andere lijntje was vaag blauw...Wat moet ik nu? Iemand ervaringen met goede testen? En wanneer moet ik naar de huisarts?
Bij de meeste testen betekend ook een vaag lijntje dat je zwanger bent. Het lijntje hoeft niet net zo donker te zijn als de teststreep. Een streepje is een streepje. Volgens mij is dat bij de etos testen ook het geval, want ik geloof dat ik ook een etos test had. Heel duidelijk zijn de digitale testen. Daarbij staat zwanger of niet zwanger. Maar als ik het zo lees, lijkt me dat je zwanger bent. Dus gefeliciteerd! Ik had toevallig die dag al een afspraak bij de huisarts en die heeft me doorverwezen naar de vk. Ik weet eigenlijk niet of je gewoon een vk kan bellen of eerst naar de huisarts moet.
De etos testen staan berucht om hun vals posi uitslag, die testen moeten een teststreep hebben die donkerder zijn dan de controlestreep om geldig te zijn. dus iig een andere test halen succes!
Hoi Dreames en Tacha, Ik heb vanmiddag nogmaals een test gedaan. Ditmaal die van CB. Het resultaat: ZWANGER! Er stond nu een dik vet kruis! Ik kan het gewoon niet geloven, ben zooooo blij!
van harte! ik heb toen ik 6 weken zwanger was (en joepie, je krijgt er twee " kado" aan het begin) de verloskundige gebeld en zei vertelde verder wat te doen.