hallo meiden ik ben 5 dagen over tyd en ben heel erg misselyk en duizelig en slaap slecht en ben heel vroeg wakker en ik heb af en toe steken in m,n buik maar ik heb vd week getest en was negatief wat denken jullie zou ik zwanger kunnen zyn
Het zou kunnen dat je hcg-waarde nog laag was. Gewoon nog eens testen. Het kan ook door ontpillen komen.
Hey sterretje Ik heb precies hetzelfde en ik heb vandaag getest en hij was nega ! Maar ja ik weet niet wanneer jij had getest, miss was je hcg waarde te laag! Probeer het nog eens en veel succes !
Ik ben ondertussen 12 dagen overtijd en ook alleen maar negatieve testen, heb geen idee wat er nou aan de hand is. Ik kan zwanger zijn want heb wel wat kwaaltjes maar dan zou de test toch wel wat aan moeten geven. Heel erg veel sterkte en ik hoop dat we allemaal snel duidelijkheid hebben.
Mijn huisarts is helaas op vakantie, nog een weekje en dan is hij weer terug en mocht ik dan nog geen duidelijkheid hebben dan ga ik zeker om een bloedtest vragen.
Hey veertje ik zie dat je ongesteld bent geworden, Wat jammer ! Hoeveel dagen was je eigelijk over tijd? Groetjes