Overtijd.. Zwanger of gewoon ineens langere cyclus?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Germpie85, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Hé meiden!

Ik word eigenlijk altijd netjes op de 28e, af en toe de 29e, dag ongesteld. Had het donderdag of eventueel vrijdag moeten worden. Ben het alleen nog niet.
    Vrijdagavond kreeg ik op een gegeven moment wel wat buikkrampen en rugpijn (menstruatieklachten dus) en dacht.. Ah, het zet al door. Maar nee.. Nog steeds niet.

Ik wil wel heeeel graag kindjes en we hebben besloten (eindelijk....) na onze vakantie in augustus voor een 1e kindje te gaan.

Ik slik al langere tijd (1,5 jaar) geen pil meer, omdat ik daar migraine van kreeg. Dus gebruiken condooms.
    Afgelopen woensdag hebben voor het eerst onveilige seks gehad sinds ik met de pil gestopt ben. Kon geen kwaad toch.. Werd immers 1 of 2 dagen later toch ongesteld. En 2 weken daarvoor had ik slijm, dus eisprong..

Het zal toch niet, hè? Ik bedoel.. Ik zou het helemaaal niet erg vinden natuurlijk! Haha! :)
    Maareh.. Het kan toch niet van die woensdag? Misschien eerder iets misgegaan met condoom? Ik weet het niet..
    Vandaag heb ik echt de drang te testen. Maar ja, alles is dicht uiteraard.
    Misschien is het ook wel toeval en heb ik ineens en toevallig een langere cyclus..

*zucht*

Ik wil het weten! :(

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Tsja testen is de enige mogelijkheid om erachter te komen :D
    Ik had vorige maand wel precies hetzelfde maar helaas niet zwanger. Al 5 maanden een mooie cyclus van 28/29 dagen en vorige maand ineens 37 dagen. Dus ja je lichaam kan rare dingen doen met je.
    Zou het nu al welkom zijn als het zo is? Ik zou gewoon een testje wagen misschien ben je ziek geweest deze maand waardoor het allemaal wat anders is?
    Suc6!
    Groetjes Snoopy

3. lucy

lucy Lid

7 feb 2007
    13
    0
    0
    student
    Irvine
    Hi Alina!

Erg he, die onzekerheid...

Het is allemaal moeilijk zeggen, er zijn zo ontzettend veel redenen waarom je menstruatie op zich laat wachten... zelfs het mooie weer van de afgelopen dagen kan van invloed zijn!

Maar als ik je verhaal goed begrijp.. heb je altijd seks met condoom gehad (tot nu toe)? hoe trouw zijn jullie met condoom? kijk als je er niet zo heel trouw mee bent geweest en ineens ben je overtijd... dan is er een reeele kans hoor... Zoals snoopy al zei: even testen morgen! Dan ben je immers al bijna een week overtijd (vanaf de 28e/29e gerekend). En haal dan een dubbele, zodat je voor de zekerheid een aantal dagen erna nog een testje kan doen...

Ik zit zelf ook met een kleine onzekerheid... Ik gebruik de pil, maar ben na mijn laatste menstruatie (2 april), te laat (2 dagen. 2 pillen) weer met de nieuwe strip begonnen omdat ik ziek was (overgeven, diaree, al die gezelligheid!). Nu weet ik dat het erg risicovol is om in de eerste week je pil(len) te vergeten.. (en ik heb een heerlijke vriend dus die dag voor het ziekzijn zijn we wel stevig van bil gegaan haha)... nu, een maand later, ben ik nog niet ongesteld. Ik ontken het een beetje, maar ik heb sinds een week al stevige rugpijn, buikpijn en mijn darmen vieren feest... maar zoals ik al zei: nog geen menstruatie in zicht... ook lijkt de pijn anders... Ik weet dat ik natuurlijk gewoon moet gaan testen...

maar wie hebben er nog meer rugpijn gehad (stevige die je echt beperkte in je bewegen ) en darmen die tekeer gaan like no tomorrow?

Groetjes!

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Als je donderdag of vrijdag ongesteld moest worden, dan kun je van woensdag onbeschermd vrijen niet zwanger zijn. Dat moet dan van een eerdere keer zijn. Nooit gemerkt dat er iets mis met een condoom was, of dat 'ie "lekte" naderhand ofzo? Ik acht de kans anders klein hoor, maar ik hoop natuurlijk voor je dat het wel raak is. Morgenochtend meteen een test halen dan! :)

5. Germpie85

Tsjaaa.. Moet toch sowieso wachten tot morgen.
    Tot nog toe nog steeds geen (bruin) bloed of iets wat op ongesteldheid lijkt.

Je lichaam kan inderdaad ineens rare dingen doen, dus wie weet.. Word ik gewoon nog ongesteld. Al heb ik al 1,5 jaar die cyclus van 28 a 29 dagen.

Wij zijn heel trouw met condoom, Lucy. Vriend moest namelijk in het begin nog wennen aan mijn kinderwens. Langzaamaan besloten dat we er na de zomer voor gaan. Zo kon hij zich er op instellen, zeg maar. Blijft natuurlijk een grote stap.

Inderdaad, de kans is misschien klein. Hebben beiden niks gemerkt, kapot of lek condoom. En het leek mij ook al sterk dat het van woensdag zou zijn. Maar toch wel vreemd dat ik uitgerekend nu een paar dagen overtijd ben.

Maarr... Ik wacht dus maar af..

Bedankt voor jullie reacties, meiden!

6. Germpie85

Vanmorgen bij het afvegen, een inimiene beetje bruinig slijm.
    Nu weer niks...
    Wat ik er nou van moet denken..... :(
    Straks na het werk toch maar een test halen!

7. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    laat het snel wete !

xx

8. Germpie85

Net een test gedaan (niet met ochtendurine dus), maar het is negatief.
    Had gehoopt dat ik op de een of andere manier misschien toch zwanger zou zijn. Maar nee...
    Ik hoop nu wel dat mn ongesteldheid op gang komt. Want dit is nu ook niet leuk! Stomme verwarring...... :(

9. lucy

lucy Lid

7 feb 2007
    13
    0
    0
    student
    Irvine
    Jammer! In ieder geval heel veel succes!

10. Germpie85

Dank je en jij ook!

Deel Deze Pagina