vreemd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noralien, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo,

    Ik snap er niets meer van!!
    Normaal heb ik een cyclus van 24 of 25 dgn. Op de 24e dag na mijn miskraam heb ik ook weer een menstruatie gehad. Deze was wel een stuk lichter dan normaal.
    Nu, weer een maand later, begon ik op dag 17 te vloeien. Dit hield na 2 dgn echter weer op. De hele dag geen druppel bloed verloren, maar 's avonds ineens weer wel. Niet heftig, maar wel wat bloedverlies. Vandaag, een dag later, weer hetzelfde. Hele dag niets en 's avonds ineens wel weer. Ik heb regelmatig wat lichte krampen in mijn buik en steken in mijn borsten. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
    Ik heb vanmorgen een test gedaan, maar deze was negatief.

    Ja ik weet het. Het is een te specifiek verhaal en niemand kan me hier echt verder mee helpen. Maar als iemand dit herkent en wil reageren...ben wel benieuwd.

    Groetjes Noralien
     
  2. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ja dit heb ik ook maar ik beschouw het maar als echte menstruatie..ik snap het ook niet helemaal
     
  3. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Eigenlijk weer hetzelfde verhaal vandaag. Niet gevloeid, maar vanavond wel weer een heeel klein beetje. Alleen is het nu niet rood maar heel lichtroze. Mijn borsten worden steeds gevoeliger en die lichte buikkrampen zijn er ook nog.
    Oke, ik geef mezelf maar vast de tip: nog even afwachten en dan nog eens een test?!

    Groetjes Noralien
     

Deel Deze Pagina