Zo moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door riannebeijer, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riannebeijer

3 mrt 2008
    37
    0
    0
    Hoi iedereen

Ik moet even klagen hoor ben vandaag 7 weken zwanger.
    Maar ben zo moe, ben vanmorgen opgestaan, ben met de auto naar school gegaan en zou het liefst weer naar huis gaan om te slapen.
    Gister ben ik thuis gebleven.
    Heb tot half 11 op bed gelegen en heb toen weer van 1 tot 3 liggen slapen.
    Wie heeft dit ook gehad en kan tips geven?
    Alvast bedantk.

Groetjes,

Rianne

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Nou, ik denk bijna iedereen. En er zijn helaas geen wondermiddelen voor. Het hoort er bij. Vroeg naar bed en rusten wanneer je kunt. Verder zo normaal mogelijk doorgaan met je dagelijkse bezigheden, want moeiheid gaat niet over als je de hele dag rust.
    Na ongeveer 12 a 13 weken begint het minder te worden. Soms nog eerder, maar soms helaas later.

3. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    Ik ken het probleem. Ik probeer ook op tijd naar bed te gaan en dus iets meer slaap te pakken.
    Overdag ga ik wel gewoon door met alles, maar makkelijk gaat het allemaal niet....

succes met volhouden!

4. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik denk dat ook dit weer heel erg herkenbaar is voor al de zwangeren onder ons! ik heb dit ook gehad maar sinds deze week merk ik pas echt een ommekeer! niet meer moe in de middag, tenminste niet meer zo moe dat ik echt MOET slapen. en savonds barst ik van de energie, dat is echt heel erg vervelend! hele rusteloze benen! ga ik maar lekker vaak in bad, wordt ik ook rustiger van. ik merk ook echt elke dag nu verbetering!

heb er ook geen tips voor, gewoon je er aan toe geven. lekker veel rusten want je hebt het blijkbaar ook echt nodig! en oja je hebt trouwens nu zelfs recht op meer pauzes! dus bespreek het op je werk als je dat zou willen.

scucces

5. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ooow zie net dat je nog op school zit... blond he?! dan heb je niet veel aan mijn tip over de pauzes

6. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    ik ben de hele zwangerschap al zo moe.
    me hb is goed.
    en dan heb ik er nog 1 van 3 jaar rond lopen.
    ik ga moe naar bed en sta ook weer moe op heel vervelend.
    ik hoop dat het bij jullie niet zo is.

7. Deng

Deng Actief lid

19 nov 2007
    175
    0
    0
    had ik ook erg veel last van maar het gaat over hoor.

liefs deng

8. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Jaa erg is dat he!
    Ik kan ook gewoon echt niet meer! Had altijd zo weinig slaap nodig soms sliep ik maar 3 uurtjes per nacht!
    Maar nu, echt vreselijk, ben gisteravond om 8 uur :confused: al op bed gegaan, moest er vanmorgen om half 7 uit en om half 8 kwam ik eindelijk mijn bed uit. Ook nog te laat op mijn werk :( dus en nu zit ik hier alleen maar te gapen en half te slapen kan niet wachten tot ik weer vrij ben en kan slapen haha!
    Nu maar hopen dat het snel over gaat.... 8)

9. youme

youme Lid

19 nov 2007
    96
    0
    0
    Heel herkenbaar hoor! Ik was altijd al gevoelig voor slaaptekort, maar nu heb ik 's ochtends het idee dat ik net een uurtje geslapen heb (en het zijn er meestal toch zeker 9...). Ik probeer me er overdag overheen te zetten, maar ga meestal na het werk of na het eten eerst een uurtje slapen, dan kom ik de avond tenminste door.

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ik ga moe naar bed, en ik sta moe op :(
    heb ook nog een kleine vent van 1 jaar rond dwarrelen.
    Toen ik nog op school zat (1ste zwangerschap) ging wat vaker naar buiten..,
    Of ik bleef in de leslokaal.. om gewoon rustig mijn ogen dicht te doen.. muziek in de oren!
    dat was mijn rust momentje

11. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    hier sinds 12 weken super moe en ben het nog steeds dus hoeft hellemaal niet over te gaan.
    gelukkig kan ik tussen de middag even lekker op de bank liggen,half uurtje slapen en ben er weer bovenop.

Deel Deze Pagina