Jammer dat je niets van je laat horen Trotsemama. Ben erg benieuwd of je echo goed was! Ik had vandaag mijn 4e echo, en alles was prima! Precies op schema, hartje klopte mooi, en het kindje mooi zien bewegen, helemaal super! Nu voor het eerst echt blij! Ik ben ZWANGER! en onze dochter krijgt een broertje of zusje! Liefs Sara
Ja hoor heel herkenbaar! ik heb de eerste 2 maanden veel last gehad van me borsten en ineens was het weg.. dus reden voor paniek! en rond de 18 weken voelde ik het kind goed en ineens na n week ofzo elke dag gevoeld te hebben voelde ik haar ineens 2 dagen helemaal niet dus je raad het al.. PANIEK! tja en zo kan ik nog wel even doorgaan nu heb ik het soms nog als ik haar bv alleen s'morgens voel en s'avonds voel ik niets ga ik er meteen heel erg op letten of ik haar de volgende dag wel voel dan haha maar toch is het nu allemaal veel minder dan in het begin! vanaf n week of 20 als je die echo gehad hebt waarin ze kijken of alles goed is toen voelde ik me stukken beter!