7 juli moest mijn maandelijkseperiode beginnen. Ik heb een regelmatig cyclus van 28 dagen. Een dag voor mijn NOD kreeg ik een raar gevoel en dacht zwanger te wezen. Maagzuur,ongesteldheidsgevoel,borrelende buik enz Ook merkte ik dat mijn baarmoederhals hoger lag en harder was. Dinsdag was ik een dag overtijd en heb ik omdat ik zo ongeduldig ben een testje gedaan.(predictor)Negatief.. Ik heb nog steeds het gevoel zwanger te zijn en wil maandag opnieuw testen. Maar.. Nu zat ik net op het toilet en zag het wc papiertje roze kleuren. Ik heb nu constant steekjes ong links ter plekke van je venusheuvel(zonoemjedattoch?). Ik heb mijn baarmoederhals gevoeld en die is weer zacht geworden. Ik weet niet wat ik er van denken moet..Word er zeer onzeker van. Wel of niet zwanger? Of Zwanger en gaat het mis? Xmy
Heb hier op het forum gelezen dat predictor, nadat ik die zelf heb gebruikt bij 4 dagen overtijd, dat die heeel veel hcg nodig heeft om zwanger aan te geven, als je dat bent. Als je over een paar dagen nog niet ongi bent, zou ik een test van een ander merk doen, b.v. Clear Blue. Ik zou, als ik jou was je geen zorgen maken of het misschien (al) misgaat, al helemaal niet aan de stand van je baarmoeder, want die is bij iedereen anders. Succes, hopelijk test je binnenkort positief
Als alles goed gaat doe ik maandag een Clear Blue test. Bedankt voor je reactie,doet me in iedergeval goed. Ik snap dat hier veel onzekere vrouwen opzitten,en dat mijn mini verhaal helemaal niet bijzonder is.Maar het voelt altijd goed om je verhaal van je afteschrijven. Bedank x
Geen dank, hoor Er zijn idd veel onzekere dames hier, maar van je afschrijven en reageren daar zijn we hier toch allemaal voor? Ik hoop dat je wens snel uitkomt..Laat je het weten? Groetjessss
Hoi Dreamz, Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 26 dagen maar af en toe toch uitschieters van 30 dagen of 29 dagen. Wanneer ik rose spotting heb is dat voor mij echt einde verhaal en begint de menstruatie de volgende of de tweede dag erna. Maar er zijn ook genoeg meiden die wel zwanger bleken, dus ik hoop voor jou dat dit ook zo is. Succes met aftellen meid. Groetjes Vanilia