Eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kabouter Klus, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet een heel eind nauwkeurig op welke cyclusdag ik mijn eisprong heb telkens, nl. dag 12. Nu was het deze cyclus zo dat ik op dag 12
    's middags ineens buikpijn kreeg, echt supersterke krampen. Is eigenlijk de eerste keer dat ik dat echt zo duidelijk voel. Kan dat de eisprong zijn geweest? Hebben "toevallig" 12 uur daarvor gehobbyt, dus... Spannend!.

Een week na mijn eisprong had ik een vet positieve ovulatie-test (kweetut.. maar ik was eens lekker nieuwsgierig...), maar ik heb tot 2 dagen daarvoor aan de antibiotica gezeten. weet iemand of antibiotica zo'n test kunnen beinvloeden?

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Die krampen kunnen heel goed van je eisprong zijn, dit heb ik ook elke maand.

Ik weet niet of een antibioticakuurtje invloed heeft op een ovu. test.

Over 5 dagen weet je meer!
    Succes.

3. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja! Jij ook, zie ik! Any signs?

4. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    @kabouter klus: heb je die dag dat je die krampen had een ovutest gedaan? En je temp opgenomen toevallig?

Ik had namelijk gisteren middag ineens erge buikkrampen en daarbij een zweetaanval! Toen ik thuiskwam mijn temp eens opgenomen: 35,3 (tot 3x toe)
    's Morgens was deze nog 37,1.

Na 20 minuten was de temp 36,7 en na een half uurtje weer 37,1.
    Ik had net voor die krampen veel helder draderig slijmverlies.
    Heb ook een ovutest gedaan maar deze was negatief.
    Heb ik mijn eisprong gehad?
    We hebben voor de zekerheid ff geklust gisterenavond...

Vanmorgen was de temp weer 37,1.

Liefs, Manon.

5. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pffffffff... Nee, sorry; tempen, daar begin ik niet aan... Heb ik eerlijk gezegd totaaaaaaaaal de discipline niet voor! En een echte zweetaanval heb ik volgens mij ook niet gehad. Heb sowieso wel altijd gedurende de tweede helft van mijn cyclus afwisselend koud en warm.
    1e Ovutest was op Dag 11; positief
    2e Ovutest op Dag 12 gedaan, 's morgens; rete-positief!
    Qua afscheiding wisselt het hier ook nogal eens, dus ik kan er eerlijk gezegd geen zinnig woord over zeggen... :( Solly!

P.S. Mijn buikpijn-aanval op Dag 12 heeft toen een goed half uur geduurd, was daarna zo weer weg.

6. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Dat had ik dus ook. Ongeveer een half uur echt buikkrampen en toen was het weg! (hoefde niet naar de wc)

Ik ben nu maar begonnen met ovutesten. Heb officieel volgende week vrijdag mijn ei, dus ben benieuwd...

Liefs, Manon

Deel Deze Pagina