hallo wie van jullie weet hoelang je na de innesteling kan testen? ik denk dat ik mischien zaterdag innesteling gehad heb,want heb een paar druppels oud bloed verloren en toe nu toe niks meer! is a.s weekend te vroeg om te testen? groetjes
Je kunt testen vanaf het moment dat je ongesteld had moeten worden, dat is als ik het goed heb 2 weken na je eisprong. Als jij dit weekend normaal gesproken ongesteld moet worden maar je wordt het niet dan kun je dit weekend testen. Je kunt het altijd eerder proberen maar dan loop je kans op vage testen en negatieve testen terwijl je misschien toch zwanger bent....... Neem maar van mij aan......ik heb ook te vroeg getest en je word er alleen maar onzekerder van. Wacht dus liever tot een 1 of een paar dagen overtijd bent!
Hoi Jeany Je kan al testen als je 1 dag overtijd bent. Ik was ook pas 2 of 3 dagen overtijd en mijn test was meteen positief. Veel succes ermee. En laat even weten hoe het is afgelopen. groetjes kim
dus als ik goed begrijp kan je als je 1 dag overtyd bent testen,nou heb ik n vraagje: 21april gestopt met d epil 25mei pilongie geweest daarna niet mee ik weet t t kan ontpillen zijn maar zou ik ook kunnen testen of moet ik nog ff wachten zo ja hoelang?? groetjes esther
Je moet het eigenlijk zelf weten. Je kunt testen, maar je kunt ook een paar dagen afwachten of je ongesteld wordt. Als je nog niet zo lang van de pil af bent, kan het namelijk wat langer duren. Het is gewoon wat je zelf wil.
okidoki bedankt ik kijk wel denk dat ik tot t weekdn wacht!of misschien tot morge moet ff zien nog ben n beetje zenuwachtig!
nou het zit zo, ik ben erg onregelmatig ongesteld dus weet niet waneer ik het moet worden zit nu op ruim 7 weken en de laatste keer was ik het met 6 weken dus er zit mischien een kansje in!!!!!!hoop het,we zijn nu 9 maanden bezig dus!!??
ik hoop t voor je duim duim duim haha dadelijk helemaal blauw,succes in iedergeval doeggg groetjes esther
Bij mij heeft het 52 dagen geduurd eer ik ongi was na de stop van mijn pil, had zelf ook al een test gedaan die dus negatief was. Maar je kan altijd eens testen hé. Misschien is het wel direct raak groetjes
hoi meiden Hebben jullie al een test gedaan of nog niet. Ben best benieuwd. In ieder geval veel succes. Groetjes kim
nou mijn ongie is ook weer opgang gekomen na 32dgn cyclus gelukkig al best snel!! dus op naar t klussen!!
er zijn vele testen die al testen vanaf 4 dgn voor je nod of vanaf 8-10 dng na bevruchting, en het zijn hele mooie testen die een zwangerschap aan kunnen duiden, maar de teleurstelling is des te groter als later blijkt (nadat je toch ongesteld wordt) dat er tijdens de innesteling iets niet goed gegaan is en je eitje toch alsnog is afgestoten, dus tja het is een afweging die jezelf moet maken, die van cb testen vanaf 50 en andere testen al veel vroeger vanaf 20 maar dan is er wel de kans dat je als je een positieve test hebt, je later alsnog ongesteld wordt... maar om nu aanstaand weekend te testen is denk ik idd te vroeg, maar ja als je genoeg testen in huis hebt, waarom niet, je kan het dan altijd later nog een keer doen...