Onzeker!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door acnaib, 18 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik lees zoveel hier op het forum, dat ik er soms weleens helemaal onzeker van word!
    Ik heb deze week al 3 testen gedaan en alle 3 positief!
    Aleen zit ik nu in me periode(16 tot 18 juli)dat ik ongi zou moeten worden!
    Er is nog steeds niks. Mijn laatste was 17 juni en mijn cycles heeft de laatste paar keer 32 dagen geduurd!
    Dus ik ben zwanger, lijkt me, maar het is allemaal nog zo pril en onzeker! :(
    En dan kun je er ook nog met niemand over praten, behalve je man maar die snapt er weer niks van ;)

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Als eerste gefeliciteerd!

Als ze gewoon alle 3 positief zijn, ben je zekers zwanger ;)
    Ik ben nu nog 2 dagen overtijd, heb ook krampjes en het gevoel dat het elk moment kan komen, maar er komt niks.

De eerste 3 maanden ben je zowiezo onzeker, over of het allemaal wel goed zal gaan met je zwangerschap, dat heeft iedereen en is normaal hoor.
    En ik kon er ook niet goed met me vriend over praten, hun snappen dat idd niet zo goed, wij maken alles mee ;)

3. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hey hey :)

hey acniab ik heb precies het zelfde als jouw ik ben altijd stip de 17de op zun ,laats 18de ongesteld laaste ongie was 17 juni maar was een rare menstruatie :( maarjah nu ben ik harstikkke misselijk ppff ren iedere 3 kwartier na de wc voor te plassen en meteen kijke of ik niks roods zie maar als ik ongie word is het altijd smorgens heel gek maar waar en mijn cyclus heeft nog nooit langer dan 31 dage geduurt! maar durf nog geen test te doen :( ben al 7 maanden besig werd er gek van steeds getest en weer niks en nu ben ik overtijd en durf het niet dus zeeeer onzeker!
    normaal super pijnelijk zware borsten nu aleen maar ietjes trekkerige gevoel aan de zijkante en lijke wat groter en met vlage super misselijk en niet kunne slape wat bij ik me eerste ook had,maar jah nog ffe paar dagen wachten dan maar eens teste en inderdaad als je 3 positiefe testen heb ben je dus egt wel zwanger! dus geniet ervan en gefeliciteerd :)

en mijn vent denk daar komt ze weer en denk niet dat het zo is maar zegt wel dat ik niet zo druk moet poetsen en zo whahah

en denise nog niet getest of wacht jij ook in spaning af ?

groetjes xxxx en hoop voor veel mensen een positieve test :)

Deel Deze Pagina