Ik had in mijn eerste zwangerschap pijn in mijn linkerlies (de eerste paar weken) Dit keer weer, maar sinds gisteren ook in mijn rechterlies.....tweeling? Iemand ervaring hiermee?
Ik weet het niet. Is wel spannend he. Ik heb last van mijn linkerlies en soms ook in mijn rechterlies. Had ik de laatste keren ook niet.
Het kan natuurlijk, maar hoeft niet hoor. Bij mij zit er gewoon 1 en voor zover ik weet is het er ook altijd 1 geweest en ook ik had pijn en steken aan beide kanten. Ik dacht toen ook aan een mogelijke tweede eisprong en evt. twee kindjes.
k heb hier zelf ook last van, en pijn in mijn billen. mn buik is hard aan de zijkant en pijn aan mn borsten. ik zit wel een dag voor mn nod wie weet.
Ik had gisteren pijn in mijn rechterlies. Ik dacht zelf opgezet lymfeklieren. Maar als ik op druk heb ik geen pijn en zijn de lymfe ook niet opgezet. Zou niet weten wat het is.
Die steekjes zijn toch banden pijn? dat je baarmoeder uitrekt? en dat kan aan beide kanten komen, dus dit heeft volgens mij niets temaken met een 1ling of 2ling.. dacht ik hoor :S