Volgens mij is dit onderwerp in het verleden al eens geweest maar het leek me leuk om het nog eens te doen. Wat missen jullie heel erg nu jullie zwanger zijn??? Ik mis m,n wijntje (of 2) heeeeeel erg. en als ik uiteten ga dan mis ik de medium gebakken biestuk en de carpaccio. Ik mis de rauwe zalm en al die lekkere dingen. Dat is het eigenlijk wel, maar bij mij is het vooral het wijntje waar ik soms heeeeeeeeeel erg naar verlang!
Ja, vooral toen we op vakantie waren miste ik de wijntjes en lekkere biertjes. En we gingen dagelijks uit eten, dus ik wist niet meer wat ik moest bestellen, geen zalm, geen carpaccio, geen biefstuk, geen lekkere kaasjes.... Maar al met al heb ik het er graag voor over! En onze tijd komt wel weer!
ik ben helemaal gek op filet american, dus dat mis ik enorm, verder eigenlijk niks, ben geen wijn drinker, en sterke dranken mis ik ook niet, na de bevalling is het eerste wat ik eet een broodje filet american.
O mooi topic..... Filet americain, carpaccio, biefstuk medium, gerookte zalm, makreel e.d. Baileys, droge witte wijn, Hoegaarden.... En de sigaretten mis ik na drie maanden afgekickt te zijn jammergenoeg nog steeds....
Wel super knap dat je gestopt bent met roken hoor!! Ik rook zelf al jaren niet meer maar ik kan me echt voorstellen dat het heel moeilijk is te stoppen als je erachter komt dat je zwanger bent. Super!
Ik mis het hardlopen het meeste. Ik was eerst te misselijk om te 'schudden', nu doen de banden bij normaal lopen al snel pijn en hobbelt de buik (ik loop nog een beetje af en toe als ik een poging waag bij capoeira). Qua eten mis ik niet zo veel. Was best een koffie junk maar dat lustte ik niet meer zelfs voor de test... drink uberhaupt geen alcohol en rook ook niet.
Haha, het was inderdaad een schok toen ik besefte na de positieve uitslag die ik die sigaret moest laten staan... de zwangerschap was onverwacht namelijk. Ik droom bijna elke nacht nog van de sigaretten, echt vreselijk, maar inderdaad blij dat ik ervan af ben!
Oh ja. Dat ook. Dat is wel weer STUKKEN beter nu trouwens, maar ik hoor niet tot de categorie vrouwen die in het tweede trimester 'barst van de energie' zoals die kalendertjes je vertellen. Maar ik kan weer goed werken, dat is alles wat ik nodig heb. Eet, werk, slaap. = mijn leven.
Heel goed. En houden zo Het is het echt waard om het nooit meer aan te raken. Ik spreek uit ervaring, voor mij is het ook alweer heel lang geleden. Ik vind het nu bijna vreemd dat ik uberhaupt gerookt heb, terwijl het stoppen echt geen piece of cookie was zeg maar . Vandaag zag ik op Stadsziekenhuis (RTL4) een stukje over een vrouw met COPD... dat wil je jezelf echt niet aan doen en je kindjes als ze groter zijn ook niet.
Hahaha ja, alleen ik ben nu al buiten adem na 2 trappen ... ik mis mijn conditie ook, liep halve marathons. En nu... ben ik een soort dweil... die trek in patat heeft (ik hou me in...) en pannenkoeken (onweerstaanbaar)... lekkere kokoskoeken... hmm nu de misselijkheid weg is... hahaha. Ik zeg gewoon 'Krieltje wil graag een taartje'
Ja da's zoiets. Ik wil al jaren een tattoo maar dacht, ik wacht tot ik het op mijn 30ste nog wil (ergste wilde haren misschien weg... ). Maar ik wil NU. Ga het nu denk ik na de bv doen. Samen met mijn man, die heeft er 8 (echt heel mooie) en hij heeft ook weer de kriebels. En er 'moet' bij mij ook nog een piercing bij. Kan nu denk ik ook niet?
Ik mis het door slapen, moet er snachts wel vier keer uit om te plassen. En straks word het niet anders , maar ja alles voor ons menneke. Voor de rest mis ik mijn zalm, rode wodka redbull maar daar rookte ik altijd een sigaretje bij, en ben niet van plan om na de bevalling weer te beginnen. Carpaccio, biefstuk, filet american. Oh ja het normaal kunnen bukken.
mis me lekkere witte wijntje!!!!!!!!!!!!!! en idd lekkere zowat nog rauwe biefstuk.. en op me buik slape.. is geen eten maar mis ik wel
Ik ben dan niet meer zwanger maar na een zwangerschap van negen+ maanden en nu al negen maanden borstvoeding, zou ik het heeeeelemaal niet erg vinden om weer eens een ouderwets avondje door te zakken. Met veel drank.