ik heb al een week lang dat ik slecht slaap, en raar droom, ik schrik zeker een tien keer op een nacht wakker omdat ik droom dat er iemand in huis is, of ik schrik wakken van een geluid, die ik hoor in mijn dromen, echt heel raar allemaal soms heb ik zelfs dat als ik wakker schrik, net lijkt of ik iemand zie, een schim, maar als ik dan goed kijk is het gewoon omdat ik soep in mijn ogen heb hihi..... soms vind het toch wel een beetje eng, vooral die gekke dromen. wie heeft dit nog meer??
Vooral raar dromen komt mij bekend voor, en dan levensecht! Ik heb mijn man zelfs laatst gevraagd of iets echt was gebeurd. Heel raar vind ik dat ik 's nachts soms elk uur wakker word, maar overdag zonder enig probleem 3 uur achter elkaar kan tukken!
ja, ik ook, slaap overdag ook zo 3 uurtjes, ik had gisteren morgen gedroomt, dat we beneden een knal hoorde, mijn vriend ging eruit om te gaan kijken, en toen schrok ik wakker, en precies op dat moment ging mijn vriend uit bed, omdat ie moest gaan werken, zo droom ik ook wel eens dat ik al bevallen ben, echt levens echt, an dan schrik ik wakker, en wil dan naar de baby kamer gaan, maar bedenk me dan dat ik nog helemaal niet bevallen ben. soms weet ik niet meer, wat ik nou droom, of echt mee maak.
Ik heb soms ook van die akelige dromen. Overlaatst heeft m'n vriend me 's nachts zelfs wakker gemaakt omdat ik van de schrik in mijn slaap zo zwaar was gaan ademen. Hij dacht al dat er iets scheelde met mij!
Ja e meest bizarre dromen heb ik ook..zijn dat nou die hormonen joh? Ook levens ch en heel raar, dat mijn vriendin zwanger was en er een kat uit kwam, dat k door de lucht wor getrokken door iets van 'gene zijde'dat er vanalles kapot gaat, dat ik nit genoeg luirs heb om mijn kindje te verschoenen en dat het hele kontje was ontstoken, echt zwaar bizar!!Waar zitten mijn gedachten haha? Overdag kan ik ook veel makkelijker slapen..kweet ook niet wat het is, meestal ben ik het na het slapen weer vergeten wat ik droomde, maar nu kan ik me sommige dingen nog goed herrinnenren...raar goedje hoo, die hormonencocktail van ons...
hihi... gelukkig ben ik niet de enige dus, ik onthoud nu al mijn dromen, paar dagen geleden droomde ik dat ik met mijn ouders vriend, broer en schoonzus, in een lucht ballon zaten, en dat we langs het vuurwerk moest vliegen, en sturen deden we met ons gewicht door naar een kant te gaan hangen, echt gek allemaal hoor, en dan denk ik bij me eigen hoe kom ik op zulke bizarre dromen.
Het zijn bij mij trouwens wel rare, maar niet altijd vervelende dromen hoor! Zo zat ik in mijn droom met mijn buik te spelen, voelde een handje en hee! het handje kwam er uit! Ff trekken en tadaa! Daar was de baby! Je snapt het: die bevalling wordt een eitje Ook nooit eerder zo'n levensechte erotische droom gehad trouwens...
Heel herkenbaar! Ook ik heb hele vreemde dromen, die inderdaad levensecht lijken. Zijn inderdaad vast de hormonen .
heel herkenbaar, gelukkig alleen maar gekke dromen en geen enge! Je hoort wel is van mensen dat ze het voetje kunnen pakken van de baby... ik heb gedroomd dat ik echt het vingertje kon pakken; het handje was dus helemaal zichtbaar maar wel verpakt in mijn buik. Ik had het vingertje beet en trok eraan Ook gedroomd dat mijn zusje en tante zwanger waren en dat mijn tante daarom de gegeven kinderstoel zelf daarom wilde hebben.
Haha,nou k heb er ook de laatste tijd erg last van. Slecht slapen,veel wakker,eerder ergeren aan het gesnurk van mn man en die dromen,tja,k ben nu in de fase dat ik droom dat snachts het traphek niet dicht zit en noa naar benede kan vallen.(word ik snachts wakker,boos op mn man). K had er voor noa ook erg veel last van,droomde dat ik bovenop haar lag omdat ik haar na de borst niet terug in bedje gelegt had enzo.Haha nu bij de tweede weer.komt allemaal goed,k weet nu zeker dat het de hormonen zijn en dat het weer over gaat.