Hoihoi, Vandaag heb ik een geslachtsbepalings echo gehad met 16 weken.. Ze kon alleen de 3 streepjes niet vinden voor een meisje en ook geen uitstulpsel voor een jongen.. dus moet volgende week woensdag terug komen.. Wat zien jullie op de foto .. Ik persoonlijk lijk 2 balletjes te zien tussen de benen? Kan dat? Maar ik lijk ook streepjes te zien tussen de benen.. groetjes natasja
hihi dankjewel voor de reacties.. zou het onwijs leuk vinden nu een zoontje te krijgen een meid is even welkom hoor maar omdat we al een meid hebben is het natuurlijk wel leuk! ben benieuwd naar verdere reacties
Ik denk ook een jongen. Maar heb je geen andere foto's? Ik heb er 2 waarop je duidelijk kan zien dat het een jongen is. 1 potty shot en 1 van boven.
nee dit is de enige geslacht foto helaas.. hopelijk is er volgende week wat meer te zien.. ze kon geen piemeltje ontdekken maar ook geen hamburgertje.. nou was het ook erg moeilijk om tussen de benen te kijken
Ik denk dat wij er weinig over kunnen zeggen met deze foto. De echoscopiste heeft ervoor geleerd en meerdere beelden gezien en weet het niet. Denk dat het voor ons dan helemaal onmogelijk is.