Onzekere echo..

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Ireneee, Feb 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ireneee

Ireneee Lid

Jan 12, 2016
    82
    0
    6
    Female
    Hi allemaal!

Ik heb een vraag..

Ik heb vandaag op eigen initiatief een echo laten maken bij een echopraktijk. Dit omdat ik sonds donderdag bruine afscheiding heb en twee keer wat helder bloed ben verloren.. De VK maakte zich niet zo'n zorgen, maar omdat mijn borsten ook minder pijn zijn gaan doen en mn schoonzus vorige week een miskraam heeft gekregen, wilde ik toch meer zekerheid..
    Nu hebben we wel een vruchtzak gezien, die was de grootte van een 6-weken zwangerschap.. Volgens mijn cyclus en eisprong zou ik toch echt 7 weken moeten zijn.. We hebben geen hartje gezien.. Ik mag volgende week dinsdag weer terugkomen om verder te kijken.. Ze zei dat het 50/50 kan zijn, en we volgende week uitsluitsel krijgen.
    Heeft iemand anders dit ook gehad?

Ik hoor het graag ☺️

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Ik en helaas geen positief bericht..
    Sterkte

3. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

Sep 18, 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier helaas ook nooit een goed teken maar ik had daarvoor al kloppende hartjes gezien. Hoe zeker ben je van je ovulatie?

4. Ireneee

Ireneee Lid

Jan 12, 2016
    82
    0
    6
    Female
    Ik heb mijn laatste menstruatie op 11 december gehad en had een positieve ovulatietest op 27 december. Dus binnen 36 uur als het goed is de eisprong..
    Ik vrees ook dat het geen goed nieuws is, dus ik hou er alvast rekening mee..

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,052
    941
    113
    Female
    Ik en hier wel goed nieuws! Ben zwanger door icsi dus weet de bevruchting precies en toch loopt het een weekje achter maar groeit het goed! Op de volgende pagina staat staat een topic geopend door mij ook over de eerste onzekere echo en daarna wel goed. Ik heb deze zwangerschap geen bloed of bruin verlies gehad.

Share This Page