Mijn vriendin is even ten einde raad! Vandaag haar eerste echo gehad waar ze dacht 7 weken en 2 dagen te zijn. Helaas was er alleen een lege vruchtzak te zien. Nu gaat ze twijfelen over hoelang zij zwanger is. Hieronder heb ik even een kopie geplaatst met wat zei mij stuurde over haar cyclus wie kan er mee kijken? 12 december 1e dag laatste menstruatie. Maandag 28 december eisprong gevoeld en sex gehad meteen. Zaterdag 2 januari heftige steken gehad,verging haast van de pijn (innesteling waarschijnlijk ) zou zaterdag 9 januari ongesteld moeten worden en had maandag 11 januari een positieve test. Vandaag 01.02.2016 eerste echo gehad niets te zien alleen lege vruchtzak.
Qua berekening kom ik ook rond de termijn die ze dacht uit. Kan het niet zijn dat het toch later genesteld is???
Dan kan ze niet op 11 jan positief getest hebben. T kan dus wel een paar dagen verschillen maar geen 2 weken.. Bij 5 weken verwacht je een leeg vruchtzakje bij 6 weken een vruchtje met kloppend hartje... Ik heb tond dezelfde tijd positief getest en weet wat ik morgen op de echo moet zien. Laat me niet afschepen met he zal wel minder lang zwanger zijn. Ben bang dat je meer had moeten zien op de echo..
Ik had met 6+6 een lege vruchtzak. Een week later een vruchtzak en vrucht met hartritme van 7+6. Dus het kan wel dat het vruchtje nig niet goed zichtbaar was op de echt. Ondertussen Is hier de lege vruchtzak 2,5 jaar oud