onzekere heeft een vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Leeuw89, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo allemaal!

EIndelijk ben ik zwanger en daar ben ik zooo blij mee!
    MAar nu ben ik nqatuurlijk bang dat het mis gaat,
    en ik had een vraag, en niet lachen ahah
    Ik slaap normaal altijd op mijn zij en nu durf ik dat niet meer omdat ik bang ben dat dat erg is :eek: ... ?

Ik hoop dat de 12 weken snel voorbij zijn!

bedankt alvast

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Als je zwanger bent, word er later in de zwangerschsap zelfs aangeraden om op je (linker) zij te slapen, dus er is helemaal niks mis mee.

Probeer je och een beetje te ontspannen, het komt allemaal wel goed! en ga vooral nu genieten!

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik slaap zelfs nu nog op mn buik/zij meid, niet VOL erop maar met 1 been opgetrokken. Kan geen kwaad hoor, baby groeit goed en beweegt drukje haha. Je kan lekker gaan liggen zoals je wilt!

4. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

hoi meid.
    ik ken die onzekerheid!
    ik heb zelf net vorige week te horen gekregen dat ik zwanger ben.
    heb 2 positieve testen gedaan, maar vertoon verder nog geen symtomen ofzo. Alleen ben ik wel snel geïriteerd, heel vreemd maar zal dr bij horen.
    ik slaap zelf ook op mijn zij en ik geloof niet dat dat erg is hoor.
    ook het slaapprobleem komt me bekend voor, ben overdag erg moe en kan snachts amper slapen, teveel spanningen!
    heb je de verloskundige al gebeld? wanneer kun je terrecht?
    ik 26 augustus.
    stelt ons vast meer gerust we hebben gezien dat alles goed is!
    fijne zwangerschap toegewenst.
    groetjes

5. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Inderdaad. Zelfs de eerste 12 weken sliep ik nog gewoon op mijn buik.

Baby zit toch nog onder het schaambeen, dus maakte zoveel niet uit... En daarna op mijn buik met één been opgetrokken. De meest confortabele slaaphouding.
    Op mijn zij was véél te omslachtig. Kreeg ik rugpijn van, en zeg nu zelf:
    Echt practisch is het niet, om met een buik van 35-40 weken nog van zij te wisselen 's nachts :)

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    hier net zo en het kan geen kwaad dus lekker gaan liggen zoals jij wil meid

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zeker nu kan het nog geen enkel kwaad... tegen de tijd dat op je buik liggen niet meer zo fijn is voor de bay, ga je dat zelf ook wel voelen: dan ligft dat echt niet lekker meer...
    Gewoon gaan liggen zoals jij dat lekker vindt, dan slaap je het beste en daar heeft de baby uiteindelijk alleen maar profijt van: als jij goed uitgerust bent, ben je fitter en hoe fitter je bent, hoe fijner voor de baby, ;)

8. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

ten tweede wat de rest ook al zei, je kan gewoon slapen zoals jij wilt hoor!

ik slaap ook nog steeds een beetje afgewisseld op mijn zij en op mijn buik met 1 opgetrokken been en dat ligt gewoon het lekkerst... als mijn beebje het er niet mee eens is dan voel ik dat echt wel hoor!
    en jou beebje is nog zooo klein die zit nog lekker ingepakt en verstopt, dus daar heof je je voorlopig nog ff geen zorgen over te maken hoor!

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je je dat afvraagt. Heb je daar een bepaalde reden voor? Ik kan geen argument bedenken dus ben wel benieuwd :p

Maar nee, dat kan geen kwaad. Gelukkig maar want ik ben een zijslaper :)

10. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    herken je dat niet dan van in het begin van je zwangerschap?hahahahha ik alvast wel.ik was zooooooo ongerust die eerste dagen dat ik wist dat ik zwanger was.maar dat gaat vlug over toch vind ik
    dus lekker genieten is de boodschap en als je iets doet wat niet kan dan verwittigd je lichaam je snel genoeg :)
    proficiat trouwens

11. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

allemaal beadnkt voor jullie antwoorden!
    dus lekker slapen hoe ik dat wil:>haha

en merleq, waarom ik dit vraag? omdat ik erg onzeker ben... ik dnek dat je dit zelf ook had aan het begin?

IK heb vk gebeld en mag 20 augustus komen :) :) nog ruim 3 weken gaat wel snel jiipppppppieeeeeee en dan wil ik een klopend hartje zien!

Deel Deze Pagina