hallo ik ben er sinds gister achtergekomen dat ik 5 a 6 weken zwanger ben. een hele schok, want het is totaal niet gepland en mijn vriend en ik zijn nog maar heel kort samen. Hoewel het doodeng is, zijn we ook blij! ( eng omdat we nog kort samen zijn, maar het voelt heel erg goed, eng omdat ik 2 jaar geleden helaas een miskraam heb gehad) maar we willen er zeker voor gaan! Ik had vorige week al zo'n vermoeden door bepaalde symptonen wat ik op mijn eerste zwangerschap ook had.. maar na 5 testen is het toch echt de werkelijkheid!
Gefeliciteerd! Spannend! Hoe vind je vriend het? Ik heb een stel kennissen die 3 maanden samen waren en zwanger raakten van hun eerste kindje. Ze woonden ook nog niet samen. En het gaat super goed tussen hen. En inmiddels is er een tweede kindje. Dacht geef even een positief verhaal.
Wij proberen het ook positief te zien! Hoewel het doodeng is. Hij reageerde eerst geschrokken, logisch natuurlijk maar daarna echt superlief! Ik weet nog niet hoe maar we gaan er samen voor!
Gefeliciteerd! Ja, ik weet precies hoe spannend het is. Ik kende mijn vriend 4 maanden toen ik er achter kwam dat ik al 3 maanden zwanger was.... *oeps* Maar ook hier een succesverhaal. Inmiddels hebben we samen een huis gekocht en is nummer 3 op komst. Als ik je een tip mag geven: kijk of je met zijn tweeën een zwangerschaps cursus kan doen. Wij hebben de cursus Samen Bevallen gedaan. Natuurlijk moet je even goed kijken wat er bij je past, maar met alles wat er nu op je af komt, is het fijn om je daar samen op voor te bereiden en elkaar ook beter te leren kennen, zodat je straks bij de bevalling ook goed weet wat je aan elkaar hebt. Ik wens je een mooie zwangerschap!
Gefeliciteerd met je zwangerschap.. Mijn schoonzus en zwager kregen ook na 15 maanden relatie al een tweeling en dat gaat gelukkig ook allemaal heel goed. Ik kan me voorstellen dat het spannend voor je is, maar hopelijk blijft alles gewoon goed gaan.
Gefeliciteerd hier ook onverwachts zwanger.... van me ex.... waren even uit elkaar... en ben sinds donderdag op de hoogte dat ik zwanger ben
Gefeliciteerd! Mijn vriend en ik zijn eigenlijk ook nog niet zo lang samen. Volgens de maatschappij 'wet' is dit ook te vroeg voor ons... We zijn nu 1 jaar en een maand samen. Hij kwam na 2 maanden al bij mij in wonen. We praatte toen al na 2 a 3 maanden relatie over kinderen en toekomst.
Het is inderdaad raar dat daar een "tijdlabeltje" aanhangt. Wij zijn nog maar 3 maanden samen, dus wel (heel erg snel) maar we gaan er samen voor!! We hebben na de schrik, er nu heel erg zin in (als alles goed mag gaan, 2 jaar terug geleden een miskraam gehad) dus ben nog erg bangig...
Ja snap ik goed, ben ik ook! Ik heb alleen nog nooit miskraam gehad *afkloppen*, maar als ik de verhalen hoor, heeft bijna elke vrouw een keer meegemaakt! Dat maakt voor mij ook bang.
Zoiets blijft altijd eng, voor elke vrouw! Maar het wilt zeker niet zeggen dat elke vrouw dat ook krijgt hoor! De eerste periode is gewoon het rotste, denk ik dan. Om door al die onzekerheden door te gaan, en dan nog zegt het niks.. (mijn buurvrouw moest haar ongeboren kindje van 20 weken laten weghalen) Dus het zegt helaas allemaal niets.. Maar wij moeten postitief blijven voor onze wondertjes!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat jullie een heel fijn leventje gaan leven met z'n 3en..