ovulatie test word niet positief..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jes12, May 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    hoi allemaal
    ik loop me er echt over op te vreten moet even mijn vraag stellen.
    13 mei een mk gehad. afgelopen maandag op nacontrole bij de gyn geweest alles was schoon, ze zij dat er nieuwe eitjes in ontwikkeling waren had een follikel van 10.4 mm
    zij verwachten dus dit weekend mijn eisprong.
    nu heb ik gister en vandaag een ovulatietest gebruikt voor de eerste keer en krijg echt maar een licht streepje. zou die niet al duidelijker moeten zijn? kan het ook zijn dat ondanjs ze de follikel zag er geen eisprong gaat komen? heb maandag en dinsdag wel echt ei-pijn gehad trouwens..
    dit is voor mij de eerste keer dat ik ovulatie testen gebruik dus sorry als ik iets zeg of vraag wat niet klopt!

2. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    zo ziet die van vandaag eruit na 25 minuten. moet zeggen als ze eenmaal helemaal gedroogd zijn word het iets duidelijker maar niet binnen afleestijd.

Attached Files:

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Het kan zijn dat je m hebt gemist nu. Dat ie al gesprongen is. Heb je gevoelige tepels en vruchtbaar slijm gehad? Anders zou die nog moeten komen. Even door blijven testen

4. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

Feb 15, 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ovulatietesten lopen niet op. Of je ziet niks, of een licht streepje. Als ie positief is dan knalt ie ook echt. En het weekend is nog niet eens begonnen, dus vanaf morgen twee keer op een dag doen, dan kun je m niet missen...

5. Jla80

Jla80 Bekend lid

Feb 28, 2014
    780
    1
    16
    Denk ook dat je ei nog moet komen.

Ga niet in de stress want dan kan het nog langer duren voor je eisprong;)

6. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    jeej zo te zien heb ik mn ei iniedergeval niet gemist!
    deze is toch positief? wanneer kan ik nu het beste klussen? vanavond en morgen moet genoeg zijn toch?

Attached Files:

7. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Echte eisprong kan tot 36 uur na ovulatiepiek plaatsvinden..dus zou zeker 2 of 3 dagen als uitgangspunt nemen ja.

8. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    jes 12 dat is idd positif!! je ei springt gemidded 12-24 uur na een positieve ovutest, i kzou dus idd vandaag en morgen en voor de zekerheid overmorgen ook nog even gezellig maken ;)

9. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    het spijt me echt dat ik jullie zo overspoel met vragen maar ben gewoon zo onzeker of ik t allemaal goed doe!
    gister dus die test die hier boven staat, gister avond geklust..
    nu had ik net deze test die me ook erg positief lijkt! heb vandaag ook de hele dag ei pijn wat ik gister niet had.
    nu is t probleem dat mn vriend pas rond 1uur vanacht thuis komt van zn cursus.. dus ben er bang voor dat t vandaag niks word en we weer een kans missen..

Attached Files:

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Bij een ei heb je met deze ovu testen 2 dagen een positieve test (sommigen zelfs drie licht eraan hoelaat je test)

Ovu testen lopen wel degelijk op!!! Lijkt erop dat je je ei gevonden hebt en dat hij vandaag is gesprongen. Denk dat als je morgen een test doet, weer zo'n lichtere streep krijgt.

Vanavond nog eens klussen kan in ieder geval geen kwaad :D:D:D

11. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    Oke dankjewel! ik vraag me dan weer af waarom ik nu al een paar uur die pijn heb ? komt dat voor de eisprong of erna? bij mijn vorige zwangerschap hebben we het tijdens de pijn gedaan , niet zown pretje maar het was wel raak!
    ben bang als we het vanacht om 1 uur doen dat ik te laat ben..

12. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    ik zou het gewoon doen ;)
    je ei spring 12 a 24 uur na een positieve ovulatietest.
    ik heb dan ook altijd wat pijn op moment van positest daarna springt bij mij het eitje pas.
    kan zijn dat je het nog beetje voelt groeien, of dat je voel dat het eitje zich los probeert te maken.
    ik zou me er niet te druk om maken, weet dat het lastig is.

Gister nog geklust ?? en anders toch vanacht ;) je bent de dag na de eisprong ook nog vruchtbaar namelijk ;) en het is maar net hoe snel je ei is en hoe snel het zaad is ;) zaad kan wel een paar dagen overleven namelijk :)

Share This Page