Hallo, Sinds paar dagen heeft mn zoontje bultjes op zn hand, arm en beentjes. Zijn dit muggenbulten of toch iets anders? Zal hieronder 2 foto's plaatsen. Bekijk bijlage 268281 Bekijk bijlage 268280
Kunnen heel goed muggenbulten zijn, zo zagen muggenbulten er bij mijn dochter er in ieder geval uit (wel een beetje groter dan die bij jouw zoontje).
Ik denk dat het idd muggenbulten zijn. Komen dan waarschijnlijk na een tijdje grote rode bulten omheen.
Als ik het zo zie lijken het indd muggenbulten (bekijk foto op telefoon dus in het klein) Onze zoon heeft 6van zulke bultjes op de rechterkant van zn gezicht en twee op zn rechteroor en ook nog eens 3 van dt soort bulten op zn linkerarm. Ik dacht eerst aan waterpokkenbultjes maar er komt geen blaasje op en het worden ook niet meer bultjes. En indd om die bultjes op zn arm komen nu grote rode plekken. Iemand zei gisteren tegen me die het zag jeetje die is flink geprikt door een mug!! X
Ah, dan had ik het toch goed! Ja, want op zn buikje of rugje zie ik ze ook niet. Zijn echt op plekken waar geen kleding zit. Bedankt allemaal!
Bij mijn zoontje ziet het er ook zo uit. Een hele rij boven zijn rechteroog... en de rest van zijn lijfje! Zielig!
Mijn dochter heeft dit ook sinds deze week. Toevallig moesten we bij de ka en bij het cb zijn. Zij concludeerden zonder enige twijfel dat het bij onze dochter nieuwe hemangiomen zijn, aardbeienvlekjes. De meesten ontstaan binnen een maand na de geboorte, maar later kan dus ook. Het kan meestal geen kwaad, maar de ka wil onze dochtet volgende maand wel nog even checken. Of het dat is bij jouw dochter weet ik niet, maar het ziet er hetzelfde uit. Zit er bij sommige ook een vaag lichte plek omheen?
Sommige bij mijn dochter zitten erop. Als ze blijven, kun je ze op t cb laten zien. Als het hemangiomen zijn kan dat geen kwaad. Maar ze kunnen besluiten tot een echo om te zien of ze ook vanbinnen zitten. Ook daar kunnen ze meestal geen kwaad en verdwijnen ze na een paar jaar weer. Maar eerst maar eens afwachten wat het echt is, toch? Laat je t weten als je meer weet? Misschien zijn het idd gewoon muggenbulten hoor. Ik ben er bij mijn dochter ook nog niet van overtuigd wat het is, ook al waren de artsen stellig. Want sommige lijken nu minder vurig dan eerst. Wij gaan begin oktober weer voor controle bij de ka.
Bedankt voor je reactie. Als het volgende week nog niet minder is dan zal ik er eens na laten kijken. Ik zal het laten weten!
Hihi ik dacht 1e x dat t bij mijn meid waterpokken waren maar idd muggen. Ze kunnen nog moeilijk bloed zuigen bij die kleintjes vdaar dit soort plekjes