Ik heb dus al vanaf paas maandag bruinverlies op en af. Afgelopen maandag na gemeenschap roodverlies gehad zonder buikpijn. Dinsdag n spoed echo.. zou 6.4 w zijn maar vruchtje was 2, 8 ( dacht eerst drie maar blijkt niet te zijn) ze had me terug gezet naar 6w. Vruchtje zat goed in vruchtzak. Ook die zag er prima uit. Mooi hoog in de bm. Woensdag avond zeurende buikpijn. Zonder bloed. Gisteren hele dag zeurende buikpijn en doodmoe. Ben middags gaan slapen en bleef aanhouden met hier en daar wee achtige krampjes. Toen ik naar de wc ging weer roodverlies. Bleef druppen best veel.. vriend verbandjes gehaald en ik de gyn gebeld. Kon meteen komen. Ze vond mijn verhaal niet goed klinken. Echter.. er bleek geen bloedverlies te zien zijn in bm.. vruchtje was in anderhalve dag gegroeid van 2, 8 naar 4, 1 mm. Ook zat alles nog mooi hoog. Wat vinden jullie hiervan? Ik wordt gek om van hoop naar wanhoop te gaan en weer terug. De echo plaats ik ook even.. Vannacht goed geslapen nu nog bruinverlies geen pijn..vooralsnog. . Maar bij n menstruatie bloed ik snachts ook minder.. zo onzeker!
Ik denk eerlijk gezegd dat je baarmoedermond wat bloedt steeds. Met gemeenschap kan dit dan erger worden. De zeurende buikpijn heb ik in de eerste weken zwangerschap ook gehad maar dat kwam door het groeien van het vruchtje enzo. Wanneer mag je weer terug komen? Bruinverlies is sowieso niet zo erg, dat is oud bloed.
Was gemeenschap zonder penetratie. . Ging meer zo bloeden na orgasme. deed ook pijn.. Gisteren bloeden zonder reden Ben ook niet misselijk vandaag..borsten minder gevoelig. . Wel heel moe. Nieuwe echo over 5 dagen.. wil n hartje zien gaan kloppen!
Hey meid je echo ziet er echt goed uit en nogmaals je baby groeit toch goed ik snap je zorgen echt maar ik denk dat je je geen zorgen moet maken je kan bijv niezen hoesten en er kan al een adertje springen ,als je wilt praten ik ben er voor je er mag 1 week verschil inzitten ik dacht ook dat ik verder was en ik heb ovitrelle gespoten zelf dan kan het later innestelen zei mijn gyn Dikke knuffel
Dankjewel wijfie.. wat is dat wat je gespoten hebt?? Ja maar geen kloppend hartje Buiten een extreme(!!!) Vermoeidheid weinig symptomen. . Ze zijn erger geweest.. was dagen misselijk en zere borsten .. nu dat beide nihil is vandaag na zoon hevige bloeding en krampen..maak ik me toch ongerust of mn lijf niet toch bezig is met iets wat niet zo best is. Vandaag begon goed.. maar toch lichte steekjes en drukkend gevoel op en af..omdat ik zoveel naar de wc moet net urine laten nakijken.. alles komt niet van n blaasontsteking.. dus tis afwachten
Ik heb pco dus geen eigen eisprong en dmv gonal f groeit het en dmv ovitrelle springt het . Meid ik ben ook minder misselijk dat komt omdat je lichaam er aan begint te wennen , ik hoop dat we beide goed nieuws krijgen wanneer mag jij? Moe ? Ik kan de hele dag wel liggen dat is echt wel een goed teken Liefs oja en wij zijn nu zo ongerust dat je overal op gaat letten ik had gister ook weer steken in mijn lies dus een teken dat het toch groeit eb rekt
Ook daar heb ik aangedacht.. maar piek lift toch rond 10 weken? Pff wa n onzekerheid bah!! Ah oke. Hoelang probeerde jullie zwanger te worden? En is t je eerste zwangerschap? Ik mag woensdag weer.. als er dan nog geen hartje is heb ik weinig hoop meer over. En jij 1 mei pas??
Hey nee ieder lichaam is echt anders . Wij hebben 7 jaar gewacht in het begin zwanger wisten we niet ik was 17 maar waren er toch blij mee savonds is de baby afgekomen de grote van een ei dus was meer als 3 mnd . Tien zo geprobeerd en sinds 2014 in de mmm Ik mag 1 mei pff inderdaad meid het is niet leuk Zo ..
Wat rot zolang wachten! Ik vind deze week al zolang duren ik weet ook niet meer hoelang ik nu zwanger ben. Snap er niks meer van. Gelukkig geen helderrood meer verloren..weloud maar das denk ik niet zo erg.. klop even af!
Ik heb ook bloed verloren maar na gemeenschap is nu weer weg nu weet ik ook waar dat bruine vandaan komt niezen aanspannen je baarmoeder mond is heel erg doorbloed ik heb geen buikpijn gelukkig Het wachten duurt nog maar uiteindelijk voor een gied doel een kloppend hartje hoe voel je je nu? Liefs
T gáát. .maar daar is dan ook alles mee gezegd.. de bloeding van eergisteren was er zonder reden had al de hele dag een wee achtige buikpijn en town ik ging slapen...daarna begon t. En duurde de hele dag toch xag de echo er oke uit. De vraag of t misschien een tweeling zwangeeschap was spookt steeds sterker door nijn hoofd. Gezien de stolsel die ik verloor en de symptomen die minder maar nog wel aanwezig zijn.. en t vruchtje wat ze zagen gegroeid was en geen mm was verschoven. Zoveel vragen! Hoe voel jij je? En hoe staat t met de kwaaltjes?
Met mij gaat het goed ik probeer echt te genieten ook al is het nu moeilijk ik ga voor een kloppend hartje ! Jij ook nog even meid dan weet je meer ! Liefs
Ik voel me er vooral rot over dat ik niet meer durf te genieten. Nu ook weer is die buik zo moeilijk aan het doen. Heb maar een pijnstiller genomen. Ik ben elke keer bang dat de hel losbreekt. Ik ben blij dat jij geniet! En ik hoop voor jou ook een kloppend hartje.. dan kun je echt weer ademhalen en echt genieten!
Ben even voorzichtig. .maar nog steeds geen helderrood.. Vannacht met kleine vlaagjes licht misselijk geweest. . En een keer naar beneden geweest vanwege maagzuur en vreselijke honger ..dus aan de vanille vla gezeten. Ohja en borsten waren behoooorlijk gespannen incl blauwe aders. Stiekem voorzichtig wat hoop....
De mijne ook met tijden kun je n ei op stuk slaan haha. Dan weer zachter t wisselt. Ben al de hele dag aan t eten. ..
Hihi ik was nog heeeel trouw op jouw topic aan t reagereb. Misschien moeten we pb verder haha! Ik las lintworm wilde zegge je moet ook geen filet american eten he! Later viel t kwartje pas Hoe gaat t net je vermoeidheid?? Ennuhh hele dag netjes helder geen bloedverlies óók geen oud bloed... klop af klop af. T gaat nog.goed. pfff adem in....adem uit...